Cumu insignà à un cane per dà una puchina?

Quandu u cucciu pare à a casa, avemu subitu subitu una vuluntà d'insignà i cumandamenti basi chì l'hanu purtatu più ubbidienti. À u cumplicamentu basu di i cumandamenti, chì deveni esse studiatu u cucciulu in u primu locu, u cumandimu "dà una pute" hè ancu appiicatu.

Teaching a puppy to give a paw, cum'è a maiò parte di i cumandamenti basi, hè simplicemente bellu. A più chjave in u stessu tempu hè di seguità à i regule simplici chì simplificà u prucedimentu di furmazione:

U cumandimu "dà una pane" - cumu fà insignà?

Ci hè parechje manere di furmà un cane. E in ogni di elli, u patrone hà allasticatu u so cucciolo, è micca solu cù l'aiutu di i paroli, ma ancu trattatu cun un tipu di delicatessine . Dopu dopu chì u cane dà a pane inde independientemente, avete bisognu à reducià a quantità di delicatessen à un minimu, è poi allughjò sempre di l'alimentazione, affinchendu solu eloggiu orali. Ma hè assai impurtante per ricurdà chì quandu, in l'insignava, avete bisognu di moltu cura è, in nisun locu, sustene u ghjacaru è a ferite.

Eccu cumu pò insignà un ghjacaru per dà una pota:

  1. U pussibulisce u pugnu di un pugnu è si mostra à u cane. Appena bisognu qualchì diliziu, u ghjinuu pruvà à piglià cun un mussu. Di sicuru, ùn hè micca successu. Allora usa a so zampa. È in questu mumentu u pruprietariu vole dì "dà una pane" è pigliate a panzunetta di u cane in manu. Dopu chì liberate a poutera, pudete darà u zitellu in un trattu.
  2. U pruprietariu torna a paglia di un cane cù e parolle "dà una pane" è a so speranza à u livellu di l'spalla. Dopu questu, diminueghja a so pane, ludà u cane è u tratta cù un dilicatu.
  3. À u cumandimu "dà una pente", u patrone cù a so manu lefta righjunghjera a so pane, è a mette in a manu diritta. Avete bisognu di fà questu quì si u cucciolo stessu si mette a paw in a manu. Questu esercitu ghjè ricurdatu per esse realizatu dopu chì u cane hà cunnisciutu da i dui precedenti è hà una idea di ciò chì deve esse dumandata.

Avete a teniri pacienza, è i vostri cuccioli sinceramente dominaranu stu squadra. U ghjornu deve bisognu di insignà a "dà una pute" cumannà non solu per suspettà i vostri amichi, ma ancu da un puntu praticu. Dopu tuttu, quandu un ghjocu sapi quantu dà una puchina, hè diventata più faciule per frarà i so guglielmini, lavatu a terra o pull out spines.