Riproduzione di e racini da scorci

Prussivamenti tutti i giardiniari principianti sò interessate in a quistione di cumu fà plantà uva cù cuttings. U fattu hè chì questu hè u modu più sèmplice è più efficae, chì ùn deve micca bisognu di gastrui monetariu.

Cumu possu plantà uva cù stace?

Per queste mètudu, i stagni verdi d'estiu o rigalu invernu sò stati presu. In u vaghjimu, a cugliera di travagliu di pianta. Per questu, sceglite u megliu varietà di racini. A racoltazione si trova in a poda di l'arburi. Stu piriu si metti à a fini di sittembri è a principiu di uttrovi. Sceglite a parte medievale di i prudutti d'estivi fecundati, o rimeri dopu tagliatu in un colpu di corpu.

U diamitru di u cutru deve esse circa 10 mm, a larghezza di l'interneddi hè di circa 10 cm. Ci hè variità cù sannini stritti. Dopu à trimming, a vigna debe deve pulita di foglie è antenni. Trimate i sconti in 3-4 parte. In più, hè bisognu à mancià durante u ghjornu di a preparazione, da cunstaminate in una suluzione di ferru sulciu è seccu.

U scopu siguenti in a propagazione di e racini da tagliata hè a so preparazione curretta. U cutju ci vole cutà: da a rina riabilita à una distanza di 5 mm in ligna, a cima superiura di un centru di centimetri supra a rini riali. Aduprate una agulla nantu à a parti sottu, avete bisognu à fà un paru di soli 3 cm longu, cù l'corteza cut only to bast. I razzii addiventate sò furmati da such furrows.

Avà hè u tempu di disassembramentu, quandu pruduce e cuttuli di racini. In l'invernu (à l'iniziu di ferraghju), i tagliati deve esse sbulicati è damped in acqua caldi è di acqua per dui ghjorni, cambià di ghjornu. Dopu à questu, i palangani sò stati stimulanti di creazione per un ghjornu. Oghji i nostri scuperti ponu esse pianificatu. Tagliate a cima di u buttiglia plastica è fate uni pochi cracu in u fondu. À u fondu di u bacinu, i 10 ciddi di a terra. Pusitondu u zizianu in tale manera chì u so rinomu supranava era nantu à u nivellu cù l'buttiglia. Tuttu s'ammurdau cù vìdu antu vapeur. A fine, copre cun una coppa di plastica. L'acqua deve esse sottu à l'aiutu di pallets.

Prununziale, hè pussibule cunpertazione di e razzi di e pianti di schernze. Per fà questu, pusendu un pezzu di spugna nantu à u fondu di a borsa plastica è inserisce u zizata in questu. U taleddu di u ramu nantu à u focu in spuma fuglianti è u fustu. Dopu à 10 ghjorni una tale volta hè in u cabinet. Dopu stu piriu, puderà vede s'ellu ci sò e razzi nantu à e stagni. Stu mètudu hè bonu perchè pudete selezziunate in anticipu quelli esurtazione chì anu ghjoninu. Questu vaghjime sanu sanu in u canale. A prisenza di e razzii à una temperatura di circa 25 ° C prumove u rapidu criscamentu di u sistema radicali. Cusì, u sviluppu di e piantini hè significativamente accelerata.

Riproduzione di uva cù taglioli verdi

Scurbi verdi di uva ùn sò micca più cumplessi. Preparate e cuttings 10 ghjorni nanzu. Tali stagni sò assicurati dopu a rotulazione o pasynkovaniya. Sò posti immediatamenti in un saccu di l'acqua, i rimèttuli sò chjudiate in cuttuli dui legni è mandatu à l'acqua. U mandolinu più abitanti si spinghianu sanu, è l'altare falze sò inturniatu à a mità. Li billetti sò stati posti à boxes o cups e pritenyayut finu à u momentu chì a mudellu ùn si move micca in u crescita. In u vaghjimu, i pianti sò mandati à casa in a cantina, è in a primavera, a propagazione di e raghji accumincia cù stace.

E raccoglie chicchia è ancu più faciule. Per a ripruvazione di i cuttuli di uva raghjendu sò selezziunati da e tannuluti lignificati, chì si radicanassi assai faciule, ponu esse posti immediatamenti in u locu. Intra i piantini surtite circa 1 metru. Scurbi veri sò menu cumuni, cumu hè più incrumenti è esige cundizioni artificiale di foglie.