Cumu per plantà un prucessu d'aloe?

Casu in ogni casa nantu à l'urpianu, pudete truvà un curazzu di casa salvezza - una fugliale d'aloe. Hè pruprietà antibacteriale è disinfettante, è per quessa hè stata aduprata in a medicina famigliali . Per fà cresce sta pianta duvete sapè cumu fà plantà l'aloe in una pignatta cù un appendice.

Dopu ci cuminciamu?

A pianta adatta regula modu riguardu à i ghjovani rimoti è stu prucessu di aloe, prima di cultivà in u locu, hè necessariu di piglià a pianta da a pianta. I sprouts di giovani cunzuddinà l'armata da u mozzu, scompintendu di a putenza di a raghja forte di a pianta madre, è si sparghjia nantu à a finestra di 2-3 ghjorni per podvyamivaniya.

Principi di a floricultura sò assai preoccupati di a quistione di cumu fà a pianta à l'aloe senza a radice, perchè muriri. In fattu, cù una ghjovana pianta, aloe è falla - hà postu, senza aspittà a furmazione di u sistema radicali.

U fattu hè chì l'aloe hè una pianta chì faci a buttira di l'umidità in i foglie fugliale, è per un bellu pezzu, ùn permettenu micca u prucessu per muri, anche quandu hè sipatu da u fiore adulti. Hè nutata chì i pianti chì sò stati abbinuti in acqua scurifichemu più lentamente.

Pianta è acqua

Una pianta ghjovanu dopu l'asciuvà u cutdu pò esse pianificatu in terra. Hè bisognu di una pignera di un dighjunariu o ancu un vetru. Scorè in un terrenu turchile periculu, mischju cù a sione è reginu.

Quandu l'acqua di vetru pudete cumincià à land. Per questu questu, u prucessu hè intruduatu circa 2 centimitri è aghjustemu a terra cù i dete. Pudete ancu attaccà à un pegliu per a stabbilità.

Dopu chì l'aloe hè stata pianificata, sarà regatu per regula, appena chì a terra hè stanca, ma micca per allunttazzamentu è pudè. Dopu un pocu di simane, i ghjovani radiche parechji, è quandu a pianta aghjunghjera bè per u paese, u regu pò esse ridutu.