Fiori da sentite

Frà l'avutri, hà sentatu hè un materiale assai populari. Stu terrenu fertili per u nascita di una capulatta maestru. I fiori da un rattu ghjunghjite i vostri capelli, saranu una decorazione effittiva di a robba ogni ghjurnata. E fioru fugliale hè assai beddu in forma di un broche. Per esempiu, un vestiti monofonii negra o un altru monofoniu seranu un novu rolu cada volta se selezziunate parechji accessori di sentitu.

Fiori da sentenu da mani propriu

Felt per i fiori hè diventatu un tali materiale populari ùn hè micca accidintali. Hè assai faciuli di travaglià, hè una scelta enormosa di densità è grosera di u materiale per ogni casu specificu, è l'abbundanza di culori hè solu fatta da sorpresa. Patroni di culori di sentenu sò assai semprici. A volte una dàccia simplice in parechje strata di parechji culori pò vede assai impressiunanti. Pudete fà e fiori in parechje manere: cut in un patroiu o cullate per filu. Pensemu qualchì lezziò di fà una fugliale di sentenu:

  1. Rosa. A reina di i fiori puderà diprezzà capunanzu ogni vestitu à a sera, o diversificà l'arburuchju abbitanti. Per fà una fiorita nantu à cartuni, disceta un circhiu circa 10 cm in diametru - sò i petali di a rosula (a basa). Da u circhiu di un diametru minurizatu, facemu i petali cintrali, da i picculi ovali, avemu ottinutu i petali. Ùn bisognu di circà un patronu per a rosula. Da u sentu ch'è avemu tagliatu parechji petali di diversi tene. Per separà, aghju pututu dui palangan rossi in metu. Unu di a pratiche hè stallatu è appiicatu à u primu. Hè strappata u rollu è u core di a rosula. A parte risultatu hè chippa cù un pinu à a basa. Ùn aghjustemu a cola u nostru articulu di avanti è aghjustate finu à siccati. Avà per un grande circhiu chì a pianta a nostra peceta, è avemu bisognu di e caghjà a foglie à questa basa. I petali risalti sò fatta da altchiani pittati à mità è pegati à a basa.
  2. Violeta. Per fà mudelli per questi colori di sentenu hè assai simplice. U travagliu hè un trefileriu: trè chjorni catturati da rinfresconi. In u cartone grapamu dui spazii di una grandezza maiò, un pezzu di un tene più chjude, dui più chjude è una chjucu. Hè assai sèmplice di assemblarà una fiore: aghjustemu i cagiunati unu in cima di l'altru, da u più grande à u più chjucu, è a cola in culu. Ogni trifreschi sò stati dispostu di modu cusì per ottene un ordine di scaccu à u futuru. Tra l'elli sò sti travagli. Da u veru sentite chì avemu tagliatu un trefileru di una grandezza maiò (più grande chì i petali principali) è appicca nantu à u fiore.
  3. Eccu un altru modu per fà una fugliale di sentitu. Pigliate una scatula di sentite è duminate è a meza. Fate dinò cun pins. Da u cantu di a curva, hè necessariu di facciate cunche cù u listessu spazio. Avà, nantu à a filetta di pins, hà cusitu cunte "cun agulla" in un filu in un tonu. Eliminate i pins è pigliate cù cura u filu. Graduatu furmate i petali di u fiore. In fine, avete bisognu di i petali estremi. Femu un core di i restu di sentenu: cut out a circle, nantu à u situ wrongmente applica u pegatu è applica à u mezu di u fiore. Puderete pudete apprezzate i prudutti preziosi da sentite cù perle, paillettes o perle. In u spartimentu pudete furnisce una banda elastica o un pin.

Dopu i fiori findi, pudete fà un brou, sì u cola un pezzu di sentitu à u locu incorreu è fate cù un pinu. Aggiugge un magneticu è vi cuntene una dicurazione originale nantu à a fria. Grandi fiori è culurite pòscenu u borsu. Ancu a bandu di u capicucino solitu dopu a vostra rivisioni serà solu una capimachja. Cusi staghjunatu impressjonanti, cumu si i chjami sò scumpiati cù chjubi cuntrastanti o decorati cù buttoni brillanti.