Pulmuniu arcuni picurini

Cù l'avvicinamentu di e vacanze di l'annu, ogni unu di noi hè affruntatu da u prublema di scelte i rigali per i parenti, l'amici, i culleghi è i boni boni acquaghoti. Un rigalu perfetta per qualsiasi di elli saranu un simbulu di l'annu vinianu, fattu da sè stessu - un cordero polimeru di legnu. Lovely and warmed by the warmth of your hands, l 'ovunque certamenti avarà sculacciatu annantu à tutti i so patroni. Pudete sapè cumu fà un cordellu da a nostra maestria maestrata.

Souvenir d'argilla polime "Ovella"

Allora, hè decisu - avemu fattu un cordellu fatta di bassi di polimeru. Per questu ci hè bisognu:

Getting Started

  1. Da u clavu di polimeru roll three balls. U principalu serà u biancu argutu è deve esse u più grande. Dui bracciate più chjucchi sò rotulati da u clay di pessime è i fiori lilacè.
  2. Pigliemu una bola di ciuci di pezzu è squeeze un ranuveru transversu cù un awl o un chjave. Furrows sò stati prufonda abbastanza, ma ùn mancanu u ballu in dui parti. U sulcitu deve esse situatu in u terzu di u nostru ghjornu.
  3. In u risultatu, avè ottinutu un tali travagliu cù un sonu transversu - questu serà a ponta per u babbu di e so bocca.
  4. U prossimu siguìu di piglià in una mano un bagnu d'argilla bianca è scalcià in una frittata di medju.
  5. Pancake anu da esse di circa 2 mm di grossa è di questi dimenisuni chì pò esse migliure cù una bola di culore di pezzu.
  6. Scopre u mità di u rimettu di u prigione.
  7. Dopu chì e duie parte di u capu di e so pecuri sò uniti, avemu travagliatu à a parte più impurtante di u travagliu - scrittore di rizzi d'ovince. Questu travagliu hè abbastanza labillizatu è esi pacienza è perseveranza, perchè dependerà di l'apparenza sana di u nostru souvenir. Ricette di ricchings hè più cumune cun una agulla di tallo di u diamitru o compassu.
  8. Quandu l'ovinne anu pussutu vede un capelli rossu di pilate, hè necessariu aghjurnà u ganciu in a so testa.
  9. Dopu l'installazione di u gancu veni l'ora di rinfurzà u capu di e gricchi. Hè assai impurtante chì l'arechje sò situati simétricamente, perchè u locu per elli hè megliu marcatu cù un capu. Per fà li gricchi cullenu piegliu piccule di massiche di colore di pezzu.
  10. Demu a bola a furmazione di foglie è a forza in chjappi longitudinali.
  11. Avemu tanti ore adopoli.
  12. Agghioru u zitellu à a testa.
  13. Chì corderinu senza corna? Per a so pruduzzione, pudemu duverà dui picculi salami 2x0.5 cm.
  14. Cù l'aiutu di a stache, aghjustemu e corna ogni 6-7 mm.
  15. Portellemu i corne in a forma di cunchiglia.
  16. Munti i corne à a testa appena più di l'ore.
  17. Dàtene u fogghiu di a nostra ovule a espressione chjamata, attaching à elle bassa, sacramentu cù una agulla è una bocca è bocca.
  18. Oghje u coddu à a testa, o cungre da l'argilla bianca è raghjone i ricchi nantu à ellu.
  19. Quandu u cordellu hè recullatu ùn ferma solu à foglie in u fornu sicondu l'urdinamentu nantu à u pacatu. Dopu avè rinfriscatu, u nostru souvenir pò esse verniciate.