Cù que portà una poca leia?

Mini fiaschi ùn sò micca stati fora di moda per parechji dicennii. Questu elementu di vestiti cunfizziunce cunvinta largu perdi slender, attrae l'attenzione di l'omi, è ancu averebbe fattu u stilu di più di più. Furtuna curta - l'arma più forte di qualsiasi fashionista, per suprattuttu, s'ellu hè ghjustu chjamatu scelta. Qualcosa ragazza chì adatta à l'ultimi tendini di a moda, sempre si sapi da chì vene una fetta di curretta in a nova stagione?

Ciò chì vèstinu cù una poca leia?

Ciò chì porta cù una poca leia - a risposta à sta quistona dipende nantu à u mudellu stessu di a fasgone. Una mini-furtuna cù una cintura disprezzata hè stata assai stylish cun una brusa spugliata o un short cut-top con maniche longhi in l'stile di Leighton Meester. Cum'è i piuazzu, una bona scelta sò stufi o magliette stivali.

Per i mudelli cù una cintura medja, una cammisa o una chjucche chjude, armata cun un corpu largu, hè adattatu. In questu stile, i diseggiani prupone l'usu di tejiet contrare - u top matte è u fondu sfughatu. Sutta tali versione di notte, e stivali alta cuze perfettamenti. Tuttavia, ùn deve micca selezziunate i buttelli, danu a vulgarità.

Se vi preoccupatu di a dumanda di ciò chì porta una fetta di curretta, per ùn avè uccidentale, una opción excelente in questa situazione serà leggings. Questu hè ancu una bella manera di decorate l'aspettu. Lacy, cù stampatu fiurali o leggings classici - qualsiasi opzione serà successu. A cosa principal hè chì i leggings sò in armunia cù a stile à a stile.

Eppezziunate una vistetta chjappata cù una skirtla curta in u clima fretu, valuta a cunzidira a longu di u vestibulariu superiore. Sì a stufa, chaqueta o pilami nantu à a lunghizza accunsenu cù a larga di a fascia, stanu fèrsu è senza gustu. A megghiu scelte hè u largu di ghjinochju.

U regule principale in a cumminazzioni di ogni vistitu hè l'armunia di u culore è a texture di u tela. Cusì sceltu un ghjocu per una mini-fiera di gasa d'istante, ùn deve micca selezziunate un golf d'invernu, è sottu una salute curta in bracciale inturnoali, una cima di u topu di l'uvestu o cume ùn fate micca.