Quali fiori in a pianta in u paese?

Per a maiò parte di a ghjente, dà hè una occasione di ammuccià da u tremulu di a cità è rinforza a forza in u senu di a natura. Di sicuru, per esse l'effettu per esse massima, hè necessariu di fà a dacha piace à l'ochju. Fighjà i fiori hè unu di i meglius modu per ottene un urse. Quali fiori di pona in u paese è per quali criteri per sceglie quelli, vi cunsiderà più in l'articulu.

Cumu sceglie i fiori di a casetta?

Parechji principianti è i spazii di l'estiu viventi ùn sò interessate micca solu in u risultatu, ma in u prucessu di fiori fiurali in u paese. Dopu tuttu, hè una attività affascinanti. Prima, ci hè bisognu à pudè esse scelte di e variità di a pianta, sensu com'è un paisaghju designer. Pare chì quì ci hè cumplessu? Ma sò parechji sotete:

  1. Cunnisciamu i fiori in a casetta, micca solu cumprà capi uni pochi, ma i coglini mentali in una cumpusizioni chì hè interessante in u culore è a texture.
  2. Pundu à u periodu di furore di ogni varietà, per ciò chì da u principiu di a stagione finu à u vaghjimu u situ era culuritu. Sì ùn avete micca impurtanza à questa carateristica, ci hè un gran rischiu d'avè un ribellu di culori in u giugnu è l'abbitanti abbastanti in l'aostu.
  3. Opisu i variità è e spezie chì sò distinti da unpretentiosità. A resistenza à i malatie, i pesti, a resistenza di a sequenza, micca dumandesi à alta duminii à e cundizioni di u crescitu - quessi sò i mumenti chì facenu i fiori per dà l'ideale.
  4. Ci hè decide di decoru a casa cù fiori, basatu nantu à a categuria di i pianti - sò diventati annantu è perenni .

Perenni per vèndite in u paese

I parcorsi perenni ani indudable avvantaghji - si sò piantati una volta, sò cuntenti di a staghjunazione fugliale per parechje tempioni. I più populi sunnu liri, Clematis, peonii, gladiolus, rosi.

  1. Tulipani. E maiò assai fiori di a dacha cun sapori pronunzianu. Ci sò assai assai varietà di bianco, ugnunu di quale hè différenu in u culore, l'altitudine è u tempu floreale, per chì ogni situ ùn hè unu.
  2. Clematis. Quessi lianas pò cumprà un ughjettu in u paese, secondu un chianozzu, una cucina d'istati o una veranda. Clematis fugliale abbundante da u primu istati à a mità di u oghje.
  3. Peonii. E lusso fiori di peoni adornanu i zicchini per un mesi entere è mità. Quessi sò e piante assai forti chì ponu vive in u situ per decennii.
  4. Gladiolus. U gladioli di fiore ùn hè micca longu, ma questu ùn aghjunghje micca à i visitanti una raggiuni di prestu attinente à e so flussu di culore. In a seconda mità di l'estiu, scopra à a so gloria.
  5. Roses. A piantazione di sti fiori in u paese ùn hè micca appiicatu à facilità, è cura di i rosi ùn ponu micca chjamatu babbu. Hanu bisognu di poda, rinfrescante, regulamentu regula, eliminazione di frutti è petali, ma l'abitanti di l'estiu sò pronti per fà sforzi à a reina di fiori aparta in l'estiu in ogni grandezza.

Annuali per l'area suburbana

Quali fiori prupone nant'à u paese di l'annu appendix primariu nantu à questi perenni chì sò digià nantu à u situ. I più populi sò zinnias, asters, alissums, petunias e eshsoltsia.

  1. Zinnia. Questi fiori di tutte e sfondate in natura cù l'eccezzioni di u celu sò attrattivi perchè si fiascanu finu à i frusta. Zinnias sò senza pretensione è avè a capacità di atraisce insetti à i siti.
  2. Asters. Pudete chjamà i fiori chì pò esse prolongatu l'estiu in u paese, perchè si fiascanu in u vaghjimu, quandu a maiò parte a pianta anu giustu. I capretti fucili in longi tistidi creanu un clima di festa.
  3. Alissum. L'arbureti Compact arbusti di più spessu appiicatu nantu à u cuntour di u cœur. Sti fiori ùn sò micca solu decorattivi, servenu cum'è protettori di u ciuri di e cose.
  4. Petunias. Questi fiatchi di latti sò un pocu più capruzzoli di quelli chjamati più chicchi. I crescenu pocu lento, sò cultivati ​​in e piante, è parechji di petuni anu micca chjucu, ma u so attrattu esterni fiscali.
  5. Eschsolcia. L'arba stagni lattichi bianchi, tutti l'altitudina, s'assumiganu luminu pittorescenu, cuntenenu in u cuntenutu è decoranu l'urighjinali ancu i più sedenti di l'estate.