Da alimenta à u zitellu dopu à vomiting?

Ogni ama amatrice hè assai sensible à qualunque maladie di u so zitellu, u vòmitu ùn hè micca esvisione. Ci hè parechje motivi di a so prisenza: l'avvilimentu alimentariu, l'indigestioni, l'infezioni bacteriale, a frebba in casu d'una malatia virali, ma chì ùn fate micca cusì cunnanna disguasti in u foglie, hè assai impurtante per dà l'aiutu necessariu è seguite diversi reguli impurtanti.

First Aid

A primu dumanda chì si sviluppa in i genitori hè cumu per alimentà un zitellu tras vomiting? Ma, prima di tutti, i mamis è i marini sapianu chì u prucessu displegenu, cumu l'associu di a crescita di a temperatura è di a diarrea, cuntribuiscenu à una perdita significativa di u fluidu di u corpu è una violazione di u salottu di u salottu in migghiori. Per quessa, hè assai impurtante per furnisce u zitellu cù un bevande è un medio chì include saline, soda, potassu è glucose (per esempiu, regidron, glucosolan o orolite). Per sguassà tosini è altre "mucks" di u corpu di u babbu, hè necessariu di dà sorbente (per esempiu, smett o carbone activatu). E solu dopu questu, pensate chì pudete manghjate dopu vomità à u zitellu.

Dieta è dieta

A quistione: "Pudete manghjà dopu à vomità?" - tutti l'espirenzi senza risposta in modu sicrettu: "Sì, solu ùn pò micca, ma ancu hè necessariu!" Ma vale nutà chì, u mo pudrezale, u zitellu refuserà l'alimentu in e primi òpiri da a terminazione di un displegado prucessu, per quessa una quistione: perchè manghjà u zitellu secondu u vòmitu, diventeranu oghje solu in 5-8. I figlioli di mama per a ricuperazione ùn ponu micca cunsigliatu nunda di megliu cà u latti di mamma. U picciottu pò ancu principià per pudè manghjusgi u rossu o un prugnu sourcatu, cotti nantu à l'acqua è u latte in una ratio di 1: 1. Saria dispunibile di notte, chì per i zitelli d'ogni età una dieta ùn deve esse sparing. Eccu ciò chì pò dà un picciottu dopu à vucà:

A dieta dopu vomità in u zitellu ùn escludisci tali pruduzzioni di pane frescu, frutti è ligumi crudi, zitelli freschi, zucchero è altri dolci. Inoltre, in ogni casu, ùn deve micca dà à u zitellu un pezzu frettu è frittu. Restore normale l'impanzamentu di u zitellu annantu à u vòmitu aghjunghje crackers o pane siccatu: quelli chì sò stancu di babies debilitadores incontestablemente cù u so gnawing.

Finalmente, vogliu dì chì, si vomiting in u zitellu prossimu periò, cume hè necessariu di cunsultà un duttore. Hà aiuta à aiutà à stabilisce a verità a causa di a cundanna è prescriva un cura. Tutte e ricunniscenza quì sopra à a ricuperazione di un zitellu dopu à vomiting sò efficace, ma in una situazione aguda (vucazione cù sangue, bile, palmu di a pelle, ritmu di l'augmentu, diarrea) hè megliu ùn esitò è chjamà una ambulanza, perchè ùn hè nunda più impurtante chì a salute di i nostri zitelli.