Temperatura 39 senza sintomi

A causa più cumuna di l'ovenu di a februità hè a inflamazioni, a presenza di ferite serosa o a sperimentazione nervosa. A maiò spessu, u calore hè assai predititu è ​​hè cumplicatu da parechji sintomi cchiù evidenti chì spiecanu a so aspettu. Ma chì si a temperatura hè risurata, è altri sintomi ùn anu micca manifestatu?

Signs of heat

Hè vale à cunnosce i segni, chì indicanu chjaramente chì tenete una alta temperatura di 38-39 °. Sti fattori sò:

Sì avete qualchì sintomi, assicuratevi di piglià un termometru è misurà a temperatura, ancu s'ellu ùn sò micca signalati d'ARVI o altre malatie virali.

Cause di l'apparizione di a temperatura 39

A temperatura corta di u 39-39.5 ° in un adultu senza sintomi evidenti pò esse un signalu di e seguenti malatii:

Infine Meningococcal hè una malatie infecciosa aguda, chì hè manifestazione principarmenti in a forma di cambiamenti di tempurulima súbita. I sintomi primurosi ùn sò micca evidentemente apparenti, chì hè per quessa ùn hè micca sempre bisognu di identitarà sta maladie nantu à u vostru propiu. Cù sta malatia, ci hè una rata di mortalità altamente altu, perchè se pudete scuncherà a temperatura, ma micca per longu, avete da chjamà immediatamente u vostru duttore.

A temperatura corta di u 39 ° senza sintomi si pò fà a reazione à un cambiamentu patològicu in i tessuti afatti, chì hè, a prisenza di un tumore in u corpu. In questu casu, hè impussibile di scuntrà a temperatura, hè necessariu di cunsultà u duttore.

Angina di Catarina hè una forma di angina è hè carattarizata da una hyperemia diffusa difusa di l'ambrata, inzuccarati di l'arcati è l'exudate mucopurulenti in a superficia di l'ammanimali. Ma prima l'apparizione di sti sintomi, a temperatura di u corpu s'incerrassi. Perchè, prima di cuntattà un duttore, hè cunsigliu per piglià a stessa azzioni cum'è ARVI.

U sindromu ipotalamicu hè un cumplicatu di disturbi endocrinu, metabolicu, vegetativu, chì sò causati da a patologia di l'iputà. Di sta diagnostica, a temperatura sopra cum'è cunziguenza di l'intruduzioni di l'apparitu subcortical di u cori è ùn hè micca accumpagnatu da alcuni signu o sintomi. In questu statutu, u corpu pò esse durante parechji anni è ancu acquistà à questu. U trattamentu in questu casu si compone di piglià sedattivi.

Dopu à l'angina trasmissione o influenza, ci hè risicu di l'infine endocarditis infectiva, chì si prisenta in u colpu temperature. A malatia per esse tratta solu in l'uspidale.

A peleonefritis crònica hè chjamata una malatìa infierma, chì primurà principalmente à u sistema di l'intestinu pèlvicu di i riti. A temperature di sta maladie dura assai, mentre chì l'altri sintomi ùn ponu micca appare. Se a temperatura dura più di duie simane è ùn pò micca chjappà u vostru stessu (cù sta maladie hè impussibile), andavanu avviate à u duttore è piglià una indagine.

Allora, aghjunghemu. A temperatura elevata 39 senza sintomi hè un signu chjaru di una malatie, perchè ùn ùn pò demurà è impone in l'autodetazione. È hè megliu vultà immediatamente à un duttore è pruvate.