Cumu puderà un aperta?

Lamantinu hè una di e cose più necessari è pratiche in ogni cucina. Hè diffesu per imaginà una hostessa preparava un cena senza un mandibolu. Eppuru, i qualità principali di questu assiste di cucina sò praticità, comodità, una solu risposta di culore, ma ùn hè micca sicretu chì per ogni mestieri di casa l'apparenza di u mandilante, sfasciante u so gustu originale, hè di grande impurtanza.

Comu cose un mandilore per a cucina cù i vostri mani?

U primu chì hà bisognu à fà hè definisce u tecido per costru un foglie. Hè desirabile chì u tela hè naturali, sò più resistenti è sopravienta tollerà a robba, è per sguassà u mandibulu, di sicuru, spessu saranu. Inoltre, u tecido devia esse sufficientu densu per permettà à u mandavinu per aghjustà più tempu, conservendu a so bella apparizione. Hè megliu di sceglie un tullu di colore scuru o in i motelli di tonalità multiplicata, u fossi ùn deve esse micca stampatu, è tàce chì ùn pò micca lavatu ùn deve esse visibili.

Per fà cose un mandilore per a cucina, avemu bisognu di e seguenti materiali:

Dopu avè dispostu tutte ciò chì hè necessariu, avemu da piglià cun l'elaborazione di un mandibolu.

Comu manciari un mandil: una classa maestra

In a classificazione di più stescita, ùn avemu micca bisognu à un mandone separatu per a cucina nantu à u paper, avemu da principià a travaglià direttamente cù u fugliu:

1. Doppemu u teppu principale per a costura un mandibolu strettu à a metà, a punta à u borde. Utilizendu un colore di crayon, disceta una marca di linea verticale di 2,5 centimetri in a parti suprema di a pratica, avè misuratu è retraite 17 centimetri da a linea di a curva. Nota a linea cù a lettera "A" in a stampa.

2. In u puntu supremu di a curvatura calibre 43 centimetri, nota u puntu risultatu cù a lettera "B".

3. Oghje 33 centimetri da u puntuale "B" perpendiculare à a linea di a curva. Marcu u puntu cù a lettera "C".

4. Aghjustate, fate una marca di 50 centimetri sottu u puntu "B" in u liceu. Marcu u puntu da a lettera "D". Inoltri, fannu una marca sottu u puntu "C", fate l'letter "E". Avà cugghie u prufunditu tutti i punti marcati è avè un mudellu prestitu di u mandibolu.

5. Aghjunghjite l'agulla doblegata à longu i linii prughjetti.

6 Cumu medimini in un tela per un sacchetto un rectangulu in a grandita 40 o 25 centimetri, è aghjustemu.

7. Avemu avutu tutte u travagliu necessariu per u travagliu, pudemu avè cusutu di costura. Sicura chì serà più velozmente è più precisamente s'ellu si usa una maquette di cusgere, ma se ùn si pò micca pussibule, pudete cose da a manu, ma questu questu dumandarè assai più tempu è sforzu. Comu accumincia, aduprendu un ferru, nota è lascià e cuncepzioni per a costi di 1,5-2 centimetri per ogni uitu.

8 Passemu a parti suprana, e costi partiti è u fondu di u mandibolu. L'Angles facenu un overlap.

9. Cumplassi l'armali cù armeri.

10. Prima, risparmià, puderà andallu u cunsigliu per un centimetru largu.

11. Nantu à i costi riduciti, avemu bisognu di furmà i canali di una larghezza più largu da a cinta chì avemu sceltu. Guariscemu è gastru.

12. Avà cogghiri di a vostra sacchetta. Guariscemu è aghjustanu à u perimetru di u corte di e rinchju di una larghezza di 1,5-2 centimetri.

13 Hete eseguisce una linea nantu à cuncessione di un saccu.

14. Cumplicitamenti simetricamenti sò un saccu di u mandarinu, hè megliu d'utilizà un capu di corruzione.

15. Dopu pigliatu sicuru chì a buttaghja si situeghja in a mitallu di u mandibolu, cose à u circhiu à u perimetru fora da a cima.

16. Da u bigliu finale in u risultatu, femu tres chjuchi. Nota a so larghezza cù un capu.

17. Dopu a cumplegnu di dui linii, avemu très trunsei.

18. U mandatu hè prestu, l'unicu chì hè quellu à aghjustà hè l'attaccatura. Taglià a ribata in mezzu, dàchene i so fini è fate a cose.

19. Usendu un pinneddu o un agituali di tacchicà, fassi a cinta in i canali sbattulemi.

20 Quì hè un fegliettu stylus, adattatu per a donne è l'omi, avemu turnatu.