Patch "loci" cù aghjunti

Ogni travagliadori skilled debe dettiru di cutiddiscia cù un agituali di triccò pè u patcu di "loci", chì hè perfetta per a maiò parte di ropa (cappelli, brusgi , vestiti). Hè vistu un telenovirusu cum'è una superficia liscia facial, à quelle ci sò pane o bunchi. À u toccu hè assai piacevule, legami è si stendi beni. A causa di a so prisenza, stu patronu hè ancu chjamatu "cane rose" o "bumps".

Classe maestru nantu à tagliu u patrone di "loci" cù l'aghju di puntata

Curà di travagliu:

  1. Scrivemu u numaru di loops multiplici di 2. Si avete bisognu, dopu aghjustate 2 ciclichi.
  2. A prima fila hè attaccata à i ciclichi faciale.
  3. Second row (purl). Ci hè un tagliu in u 1 stesi è purl. Dopu à quessa, avemu un puntitu per un "periculu".
  4. Elementu di "bumpy". Fixemu tutti i ciclichi di unu in a secunna sequenza: faccia, nakid, anvers, nakid, anvers. Solu dopu avemu caccià e 5 loops da u ciclu, pò esse sguassati da l'agulla di tallo ghjuvantda à u dirittu.
  5. Allora u novu creatu 5 loops sò trasferitu da a diritta à l'aghja di puntata u ghjornu è i cosciarli cun l'u male. L'articulu hè cumpletu.
  6. A fine di a serie, alterne 1 purl è "cone".
  7. A terza fila cusì custera cumplittamenti cù cicliche facial.
  8. Quarta fila. Per aiuto chì i bracole sia sdigghjatatu, dopu à l'arrimpemu accuminciamu questu fila cù l'esekzione di l'elementu "shishechka", è dopu 1 purl. Questa seqüència hè mantinuta finu à a fine di a serie.
  9. Da a quinta fila, principià per puntegà secondu u scrittore di u primu. In cunziguenza, vene sta pinta interessante.

Ssu articulu, ancu questu un patronu simplice, cum'è "loci", hè più faciule sicondu u schema. Hè assai faciule per compilà o stessu o di piglià questu prestu, per esempiu:

induve i loops faciale sò marcati all'incirnati, i purlins sò marcati cù un dash è di "mandongi" fatti di trè cicli. Se avete bisognu di più bumps, da fà da 5-7 loops.