A Gata Armeniana

In a cucina armenia, cù a chjesa di a chjesa è l'altri documenti, a gata hè assai populari. Questa postreta hè perfetta per a sediera cun amici in a cucina cù una tazza di tè o solu per l'usi ogni ghjornu. Ma quelli chì seguenu a figura, vale di ricurdà chì ghat Armenian hè un platu d'alta calorie. Eccu una di e ricette di u ghatt Armenian cù nocci.

Ingredients:

Preparazione

Prima, divizemu a farina in dui parti: una per a pasta, l'altra per u riposu. Scogliamu l'oliu nantu à un grossneru gruzzo è aghjunghje sferisce à a farina. Aggiuncenu soda e vanille. Nanzu postu è aghjunghjese a pasta a tali consistenza chì ùn si pò micca mantellu à e to mani. Pudemu in a frigorifia per duie ore.

Mentre a pasta ricca, preparanu u riposu. Mudite zucchero, zucchero è villeillinu finu à ottene. Se vulete, u zuccheru pò esse sustituitu cù u meli.

Pigliemu a pasta è dividite in quattru parti equi. Pigliemu una di elli è rumpule micca 3 cm in grossu. Cogliu cù u riposu uniformu per tutta a superficia entera è u roll in un rotulu. Per fà u nostru cat cù castagni più prifirutu, fassi cù l'uva è chjucu in pezzi in a forma di trianguli o rettangoli. À rotuli, pudete sculaccià parechji mudelli cù una furcedda.

Preheat oven à 180 ° C è affucare da circa 10 minuti. Cusì coguanu tuttu a massa restante.

À a cucina armenia ci sò parechje rezeppi sfarenti per ghat, è quandu avete pruvatu, vi definisce ne vogliu pruvà torna.