A mòglia di u prìncipi Carlu pò diventà regina

Comu sapete, u prìncipi Carlu, avendu cunclusu un sposu cù Camilla in u 2005, accunsenu à u titulu di "princesa-consorte" per a so mòglia, in ogni casu, i precedenti acords, apparentemente, pèrdite a so rilevanza.

Prumessi in u passatu

Sicondu i repertorii di a corte reale, dopu chì l'infurmazioni apparsu nantu à a appuntamentu di Charles Regent of Her Majesty the Queen of Great Britain, a sucetà accuminciau a diri chì a moglia di u princìpinu pò esse divintà regina, anche u fattu chì, prima di u matrimoniu, i sujeti d'inglesi anu promessi ca Camilla in U futuru pò esse solu "princesa-consorte" è questu hè u massimu titulu possu di a mòglia di u prince. Avemu averiamu chì u tìtulu "consorte principessa" fussi un cuniatura di una persona corona chì ùn hà micca u drittu formali per esse una reina.

U appuntamentu di Carlu com'è regente cù a trasmissioni di l'autorità ùn significheghja micca l'abdicazione di a so maestà, a riggina Lisabetta II. Inoltre, sta informazione hè ancu micca cunfirmata.

I cambiamenti pruposti apparentanu annantu à l'uce di u publicu dopu a rimuzione di parechji siti, cumpresu u situ ufficiali di u prìncipi, di tutte e referenze à u titulu di Camilla prumesse à i persone. In a residenza di Westminster, stu fattu fù cummentatu annantu à a mancanza d'interessu publicu in questu materiu.

"U Re è Sa Reina"

Ma u culusu di a vita di a famiglia reale, Joe Little hà dettu chì questu puderà darà un cursu à u sviluppu interessanti di altre avvenimenti:

"Seria surprisante se u princculu Charles ùn hà micca vulutu chì a so moglia reine. Mi piace assai per a essere a Queen Camilla. "
Leghje ancu

Carlu stessu in u 2012 nantu à a quistione di a furmazione pussibuli di a mòglia di a Regina di a Gran Bretagna, rispondeu bè:

"Hè vistu. Tuttu pò esse ".