Puderinu cù a catina

A Pasqua hè una parte integra di l'ovu. Per una dieta, hè megliu ùn manghjarà separatamente l'ghjuvanza, ma l'ose entero, ma micca più di 1 unità per ghjornu. Perdevà u pesu cù l'aiutu di a giuseta hè abbastanza pussibule. L'inzemi di uovo hè vale u manghjà da eservatu. Suppuleta sta dieta pò essa agrumi, chì aiutavanu à truvà un sensu di saturazione, invechjate à a listessa ora aiutà à riduzzione di lenti. U sguassu di ova pò esse cumminati cù colti stufati in l'acqua. Questu pezzu hè ancu desideratu à utilizà solu in a mattina. Per pranzu è pranzu, pudete manghji u stessu col, ma senza aghjunghje un ovu. Pudete fà insalate cù l'inzuccaratu è pienghje cù l'oliu d'oliu è di girasole. I vegetali per una salad, sò megliu d'sceglie quelli chì ùn sò micca stati. L'oghje deve esse frescu. Pudete aghjunghje l'oletta di l'ova è e viti vegetali, cusì facenu a vostra dieta più diversa. A Dieta serarà più efficace se includete eserciti fisichi in a vostra rutina ghjurnata.

Composizione di ghjuvacchie di pollo

U voluminu tutale di u grippu in u ovu di gallina in forma di liquid hè in u 33% mediu. Quantu calori sò in l'andatura di uvuru? U so valore di energia hè di circa 3 volte più grande ca in a proteina, è hè circa 60 kilomètric. À l'average of egg size, l'ammontu di colesterolu serà 210 mg, proteins - 2.7 g, grasi - 4.51 g e carbohydrates - 0.61 g. Fat in the yolk hè essentially fatty acids - saturated, polyunsaturated and monoinsaturated. Da queste, circa 47% di l'acidu oliu hè più abbundante.

Quantu sia ùtulu?

A cosa principalu, ca l'inzignatu di l'ovu di gaddina hè utile hè per a so prisenza in vitamina B12. Questa vitamina intruduce e forza à u corpu, face una persona alegre è energètica. Hè datu ancu à i zitelli chì ùn anu micca appetite.

Inoltre, in l'uva di u guccini ci hè una vitamina A , chì improvesu a visione, è impedisce ancu di l'urtaggione primu è a furmazione di cèl·lula cancerine

.

Hè pocu menu in l'inzuccaratu di e vitamini B1, B2, PP, E è D, chì anu un effettu benefizièvule in tuttu u corpu. A causa di sta vitamina rich richie l'oletta d'ova hè utilizata ancu in alimentazione di u ziteddu. Ma questu ùn hè micca tutti quelli chì sò utili in a juliana. Contene sustanzi such as phosphorus, colina, seleniu, melatonina è lutein.

  1. Fosfru hè participatu in e reazzioni fisiulogichi chì succèghjanu in u corpu, è aiuta ancu aiutà à mantene e chjavi è di denti in bona cundizione.
  2. Choline soporta i sistemi cardiovascular e nervoso, nutre i cervezi nervi. Questa sustanza hè più rapprisintata in l'angula prima.
  3. U seleniu pruteghja u corpu umanu da l'effetti dannuzii di l'ambiente. Esse un antioxidante, impedisce a influenza nant'à u corpu di u fumu di tabacco, radiazione, gassi d'acqua, pesticidi è altri sustanzi aromatichi.
  4. In quantu à a melatonina, rejuvenate u corpu, participeghja in a custruzione di novi cèl·lula. Questa sustanza hè ùtule per u crescita di capiddi normale è a bona cundizione di a pelle
  5. Lutein hè bonu per a vista. Impedisce l'aparizione di cataracti.

Contraindications per l'usu di u guccini

I contraindicazione principali per l'usu di vitellazioni di l'ova di pollo sò assuciati, prima di tuttu, cù a prisenza di u colesterolu. In a griglia di un ovu di medju, finu à 275 mg di sta sustegnu pò esse cuntatu. Per quessa, e persone chì soffrenu di a malatia di u cori avè aduprà stu pruduttu cù assai preca. Ma hè vera chì l'intende di capiscia chì micca tutta a quantità di stu colesterol hè in u corpu. Hè evitata da lecitina, chì hè cuntenuta in quantità grande in un ovu di pollo. I Científici rializanu l'esperimenti, per quellu chì ùn hè micca una rennuta evidenza trà l'aumentu di u colesterulu è u nùmeru di ova manghjatu.