Dylan O'Brien è Holland Rodin

A serie "Wolf" ùn hè più surira. A film hè stata mantendu l'attinzioni di i telespettaturi per 6 stagioni. Hè nantu à i pupulati di i classi sèculi, in a so vita u spiritu malignu invaderu da l'internu è fora. U ritimu di stampa hè un intezanu di i desiderni sessuale è di a ternità, anxiety è ostillità.

Dylan O'Brien è Holland Rodin, chì ghjucanu i roli di Stiles è Lydia, fora di u mare di carchi vagamenti familiar. Avianu i so avianu.

I Relazioni trà Styles è Lydia sò prisentati in semitoni, ma i spettori chì anu un debuli per i dui erume volenu sviluppà relazioni. Ma s'ellu ùn Stiles è Lydia in a serie, per esse Dylan O'Brien è Holland Rodin metanu in vita?

E so parolle ponu vede chì i ghjovani sò bonu l'uni à l'altri, ma ùn anu cuntentatu evidenza d'avvicinassi. In una entrevista, Dylan O'Brien dici chì li piace à star in Holland Rodin. Sicondu l'ellu, sceni marcati da sentimenti sinceri sò boni. E l'attrenda rendi u tributu à l'associu, singling out Dylan cum'è un ballerare di prima classa.

Paoli persunale Holland Rodin

Oghje miniatura di bellezza Holland Rodin in riunioni cù l'audienza per un largu tempu partenu da e quistioni relative à a vita persunale. Ma spessu pruspettatu nantu à a vita seculare è partiti amici cun Colton Haynes è Max Carver. Crossed Gallon Rodin è Dylan, ancu cù l'altri attori attivi in ​​a serie. Ma chì ci sò parechje persone, puderete osservà una incognito relative.

Ma hè sempri u tempu di fughje cusì à i fanali. Olanda è Max confessaru i so sentimenti disprezziosi di l'altri. È dopu chì Colton Hines hà prubbidatu l'omosessualità, tuttu sia in u locu.

A vita persunale di Dylan O'Brien

Ntô television, a carrera di Dylan O'Brien accuminzò cu lu rolu di Stiles. U Successu "Wolf" hà permessu di cunsiderà u pudè di l'attore. Parechje proposti da altri prughjetti di cinematograficu anu dutatu. Questu, a so volta, detti una riunione cù Britt Robertson, chì hè divintata a picciotta Dylan.

Leghje ancu

Dopu da queste, ci anu avutu rumore di u cuntenutu è a siparazioni di a coppiu. Ma ùn avè micca ricevenu a cunferma. A film "Long Road" unitu Dylan è Britt in un parellu screen. O'Brien hà scrittu annantu à u so Twitter chì si sente per a zitella è in a so vita verita sentimenti forte di amore è tenerezza. À quella sviluppa rapidamente e so rilievi, sughjettu chì i ghjovani volontà fà campà à a vita in un terracu cù u sussitatu di u tempu di a tieġ.