Stazione ferroviaria di Charleroi-Sud


Charleroi hè una cità belga, a parte centrale di u quali hè divisa in a più baja (Ville Basse) è a suprana (Ville Haute). Unu di i decorazioni di a parti infermale di a cità hè l'estazione di ferru di Charleroi-Sud è a piazza à davanti.

A storia di a stazione

A storia di l'estazione di Charleroi - Sud hà uriginata in u 1843, quandu a prima ramu chì cunnetta Charleroi cù Bruxelles fù apertura. Per più di 170 anni di travagliu, parechji other carriages sò aperte, chì culligava a cità belga di Charleroi cù Parigi, Essen, Amberes , Girgenti è e altre cità europei. In u 1949, l'estazione di ferrovie a Charleroi - Sud s'hè trasfigurata a seconda stazione di stazione di l'Elettrificatu in Belgio . L'attualità attuale di l'stazione hè compru in 2011 dopu à sette anni di ristaurazione.

Basic Information

L'estazione di ferrovie Charleroi-Sud hè cunsiderata cum'è stazione principalu di sta cità belga. À a so custruzzione, i architetti, apparentimenti, anu inspiratu da u neoclassicismu è i passaghji in Bruselas . A facciata di a custruzzione hè literalmente stata cù finestizzi d'altu chì cumpienu l'stazione cun u sole. In parte di u vetru sò straggiati in forma di un mosaicu culurata.

I seguenti facilità sò situati in a custruzzione di l'estazione di ferruvià Charleroi-Sud:

In fronte di l'istazione hè un piattu petite è quadru, è vicinu à questu hè a Borsa è a catedrale neoclàssica di San Antonio.

Cumu ghjunghje?

L'estazione di ferrovie a Charleroi-Sud hè situata nantu à u Quai de la Gare du Sud. À questu ci hè parechje stoppuli di autobus, chì pò esse acquistatu da i rotte Nos 1, 3, 18, 43, 83 è assai altri. U viaghju cù trasportu publicu hè di circa $ 6-13. Pudete ancu aduprà u serviziu di un taxi, u costu di viaghju hè $ 30-40.