Compress in l'ore di u zitellu

A causa di a malatia di l'audizione freqüente in i zitelli hè a peculiarità di a struttura di l'ore internu. In i zitelli, in particulari di l'età di trè, u meatus auditu hè curtu è largu, è per quessa, qualcosa di u nasu pò prumove a inflamazioni di l'otite. À i zitelli, otitis pruvucà u fattu chì u zitellu ghjisce in orizzontale, è l'oraghja media hè in u listessu nivulu cum'è nasofarinu di u babbu.

Runny nose in i zitelli ùn ponu aiutà, ma esse trattatu in a speranza chì passà per ellu stessu. Pirchì, a prima vista, innumire di u muzicellu, pò volte à guasgi à u fattu chì u cuntenutu infettatu di i passa di nasali cascanu rapidamente in l'ore internu è u prucessu inflamatoriu cumincià.

Ùn l'ultimu rollu in a malatia di l'ochju si sona cù un corpu di grigia, ancu di i cazzi di rigali senza trattamentu. Qualchese prucessu dulore chì si trova in a nasofarinea, pò diri à otitis. Per definisce elle chì ghjustu cù u zitellu chì ùn hà micca discuttu hè simplicemente bellu. Fà simule u dettu in u tragus (a parte saliera di l'auricula chì chjusa u canali di l'audizione) è l'allibera brutta. Se u caprettu contru à a vostra accione cù chianci, hà prubabilmente otitis.

U doru in l'aricchia si fa sentenu in modu più imprevisu, à a notte, è i paisani sapianu cumu aiutà à aiutà u dulore di u zitellu annunziendu avè u duttore. Se a tampiratura ùn sia più di 37 °, pudete fà un ziteddu un vodka cumpressà nantu à l'arechja.

Cumu fà un cumpressu in l'ore di u zitellu?

Per fà questu, avete bisognu di quaranta gradu di vendita vodka, imposte cotton, cellophane o parchment paper, gasa cut, bandage, scarf jew capu per riparà a cumpressione nantu à a testa.

Prima di fà una compressa orale, hè bisognu di fà una manipulazione. A parte di l'odei deve esse pulita cù un inzuccaratu di cuttuni da l'excreta, se anu. Ùn neve micca u canali orvu cù un match. Pudete pudè spinzà u sulfuffiu novu in l'arechja per aggravate a situazione. U postu di cumpressa pò essa lubricatu cù una criatura d'adopru corta, perchè a pelle di u zitellu ferma hè moltu offerta è vulnera, è u vodka hè un forte irritante.

U vodca deve esse chjappata à 37 °, ùn deve esse ghjustu nantu à a temperatura di u corpu. Gira a marta in 6-8 capi, è in u mediu chjorte u furore in a forma di l'arechja di u zitellu.

Allora u giappone ghjuvannucci resultanti hè spugna in vodka è espremita ligeramente, perchè u liquidu ùn viaghja micca, ma micca troppu, altru di a vodka si evaporà veloce. Marl ci vole à appiicà solu à l'auricula, è micca in cima. Stu cattimentu sarà calvinamentu.

U passu prossimu hè di applicà una cuttivula di densu cellufanu o parchment paper. Hè ancu esse tagliatu in u mità, è i canteri sò sali distendu da un centu cint'anni addiventanu a riva di a strata di giarella. Stu capu ùn vi manca di voglia, è u pezzu ghjustassi.

Doppu u pergaminu volta u capru di lana di coto. Pò esse spared, perchè u crescente u capu, più largu è più efficau, sarà per calà a cumpressa. U capru di cuttimentu, cum'è tutti l'antichi, ùn anu micca ancu cundiscerà l'inturnianza di l'aricchi stessu, ma sia postu intornu. A cumpressione resultanti hè stata cun bandage o ponemu un capu à u zitellu.

Hè ricumandemu per appricà a cumpressa per 3-4 ore prima di ghjornu, preferibuli da 14:00 a 16:00, dopu à tuttu, hè scientificamente comprobata chì hè in questu tempu chì i prucessi facianu cù l'arechje sò più efficace. A cumpressione di noite ùn hè micca nicissariu, perchè inverai di scaldamentu, anu ghjunghje l'effettu cuntrariu.

Dopu chì a cumpressa hè sguassata, a pelle vole chì sdegnu cun una pepita di umbrera ammulata in acqua calda, è torna a lubricate a pelle cù crema.

Quandu u zitellu fessi l'ottenimentu cù otitis, invece di u vodka cumpresse, anu ancu aduprà una compressione d'alcoolenza in l'arechja. L'alcoholice hè prese o un mediale mediciale 96 °, chì prima di l'usu hè creatu à a mità cun l'acqua, o alcuni bolique. Attentu! L'alcohol senza cuntrollu porta à creme di cuticcia delicata.