Lily-Rose Depp confession l'anorexia

Lily-Rose Depp, di 17 anni, cuntinua à cunquistà u mondu di a moda, hè un mudellu riperatore. Ricertamenti, a figliola di Johnny Depp è Vanessa Parady primu starred per l'Elle francese. In più di a photo, l'affari di nuvembre di u gloss pubblicatu una entrevista cù Lily-Rose, in quale ella cunfissò chì era in lotta l'anoreksia.

Moltu finu

In seguitu, u ghjovanu dipoppi era parratu da a figliola angulare di i famosi famosi. Addiventà un adultu, a zitina orientata orientata amparò cum'è una persona talentu cù a quale marche è directori cinematografici sò cuntenti di cooperà.

Cù più spessu u nomu Lily-Rose si prisintò in a stampa, più ch'ella hè statu rimettutu da una prima anuxia è suspettata d'anorexia. In questu casu, Lily-Rose nnutiliu sti rumuri, dicendu chì ellu hà manghjatu bè e ùn hà micca prublemi di salute.

Un ricunniscenza difficili

Ùn si cunnosce ciò chì ispirau u mudellu per a revelazione, ma in a so entrevista à a rivista Elle hà dettu chì hè veramente sensu di un disorder psicologicu di e nutrimentu. Depp, hà dettu chì hà facci à l'anoreksia parechji anni fà è ùn ignurà a terribila malatia, mantene a so cuntrolla:

"Per un bellu pezzu in quantu criscianu, pattu persiste cun questu problema è sò fieru di i risultati chì aghju alcanzatu".

Ùn era micca squadra chì era stata malatu da i cumercii sfarenti in e rete soziale è a stampa annantu à a so aspettazione:

"Questu hè assai offensivu è deprimenti, perchè aghju fattu tant'e aghjustà in a lotta di sta malatia. I era assai più ghjoventi quandu aghju trovu nantu à l'anoreksia per u cunsigliu, era incredibile difficult for me di trattà. Tuttu chiddu chì hà scontru stu prublema sapi quantu serà duru à ritornu à a vita nurmale ".
Leghje ancu

Lily-Rose enfatizava chì, prima di tuttu, ella voli chì i so adulescenti si paganu à i adolescenti chì, com'è ella, sò in riscu.