Neuhausen Castle


Unu di i siti storichi interessanti in Estonia hè u Castellu di Neuhausen. Hè cunsiderata a furtizza di u viscuvu di l'Ordine Livonianu, issa funziona com un museu. U castellu hè situatu in un locu assai pintorevicu, circundatu da un parcu. E ruini di u casteddu suscitanu l'intaressu di parechji turisti, perchè, essendu in questu locu, unu pò sinte l'spiritu di quellu tempu.

Storia di u castellu

A custruzione di u casteddu hè stata preciduta da a fundazione di un stabilimentu nantu à u so territoriu, chì hè devenu in u 1273 in i ruvelli di l'antica cità di Chudskoy Vastieliyna. Meritu in questu avvenimentu appartine à l'esse di Derbent. Dopu à u lapse di 60 anni, u bastimentu di casteddu hè statu erettu, l'iniziatura appartene à u patore di l'Ordine Livonianu, Burchard von Dreleben. Questu hè stata precedita da una incursione cù i Pskovites à a parti sud-livese di Livland, chì hà purtatu devastation è devastation à u settore. A custruzzioni hè stata fatta in u 1342.

U Castellu Neuhausen (Vastieliyna) hè stata in un locu assai interessanti - in u cunfini di i settlements di Pskov è i cavalleri Livonii. Hè un locu hè duvutu per incursioni frequenti. In casu, u casteddu era una forte struttura di difesa, è hà sappiutu l'assediu. Allora, in u 1501, u guvernatore, Daniel Schenia, durante parechji ghjorni, sottumetta u casteddu à un assediu, ma tutti i tentattivi eranu infatti.

In u 1558, a guarnigione attaccò u castellu in 60 suldati, l'assediu durò 6 settimane, u stabilimentu era furzatu à rinunciu solu per a fami. Finu à u 1582 u castellu Neuhausen pertene à e pussidenzi russi, postu chì appartene à i pulacchi, è più tardi à i suedetti.

In u 1655 Charles X hà ripresu a ricustruzzione di e strutture chì eranu in un statu dilapidatu. In u 1656, u casteddu era novu cunquistatu da i Russi, è in 1661 si trasferì à i Suvi. A principiu di u XVIII seculu, Neuhausen hè statu cunquistatu finalmenti da i Russi, ma in quellu tempu ùn era più una fortezza.

Neuhausen Castle - description

U Castellu Neuhausen hè situatu à una distanza di 3 km da Vastieliyna in Võru County. Hè inturniatu di un vastu parc, quà vicinu ci sò parechje montiche è restani di i pittorescane churches anciens.

Da a custruzzione di u casteddu, sò parechje cù libertette è una torre anu sopravivutu finu à questu ghjornu. In ogni casu, u casteddu riferisce à attrazioni chì sò di grande interessu à i turisti chì a piace à passà un passaghju in l'alentà. Per i ruvelli vi pudete vede chì sò stati custruuti di ladrone russu. Foto nantu à u fondu di i restani di u casteddu si trovi incredibile pittoresca è memorable.

Una storia interessante cunigata cù u casteddu ci conta u miraculu chì succidia in i so murtali. Testemu à a teoria chì Neuhausen era u centru di a diffusioni di u cattolicu in u paese. In u 1353 anu un avvenimentu misteriu. E persone chì eranu in u casteddu sentenu a musica è andò à u so sonu. Una volta in a capella, truvaru chì a cruci, chì sempre hà occupatu u postu di u cippuni nantu à u muru, si stete nantu à l'altare senza supportu. Li rumuri di un miraculu si spargeru distanti u territoriu di u casteddu, è i pericorsi di Livonia è l'Allemagne cuminciaru à truvallu. Videndu u miraculu, parechji si stanu guariti, per esempiu, aiutau à l'ochju à vedà, è quelli chì ùn puderanu sente micca avè sintianu u rumore.

Cumu ghjunghje?

U Castellu di Neuhausen si trova in vicinanza immediata di a cità di Võru , chì pò esse acquistatu in caru o busu. Sè vo passite in caru, puderete andà in a strada 2.

L'autra opció hè di piglià autobusos chì curanu da a cità di Tartu (a strada a pigliarà circa una ora) è da Tallinn (u viaghju dura à 4 ore).