U mudellu di plus-size Ashley Graham hà pruvatu annantu à l'imaghjini di l'"Angel" Victoria's Secret

Avà u mondu di u modellu cummandu ha fattu un modu di frebba, perchè prestu, i più prudutti mudelli di u pianeta chì anu in u podju di u manifattivu Victoria's Secret. Ùn hè micca sicretu chì l'urganizatori di l'avvenimentu selezziunate e zitelli chì puderanu dimustrà una nova colca di robba, bè bè. Fighjate micca solu à i figuri chì deve esse ideali, ma ancu nantu à a cundizione di a pelle, cum'è a massa musculare. Sfurtunatamente, u famosu mudellu di formi lush Ashley Graham ùn si pò micca cunforme l'aiutu di a marca Victoria's Secret, ma a zitella ùn ùn dispirace è ancu "pruvò" un paru di alti luxuri.

Ashley Graham

Liversi malati salvarà u mondu!

U ghjornu di u ghjornu di Ashley Graham u fanali facianu una storia sorpresa. In a so pagina in Instagram, u mudellu di plus-size pubblicò una foto, nantu à a so passeglia sopra a catanusa in lingerie nera è bianca, è detrasu ella pò vedà chic ligere alate. Sta stampa hè assai simili à quelli chì dimustranu versu i mudelli circundante da u spettaculu Victoria's Secret. Sutta a photo Ashley hà scrittu e seguenti parole:

"Lush hips salvarà u mondu! Fighjenu i mo alti chic. Puderaghju ancu puru un "Angelu"!
Liversi malati salvarà u mondu!

In fattu, a fotografia cù Graham in i so mutanni ùn hè micca photoshop. In fattu, hè stata fatta in u 2016, quandu Ashley hè statu invitatu com'è unu di i mudelli per fighjà tutte e lingerie per i femini chì facenu a marca Elle. Ma l'ale chì si vittiru detti Graham ùn sò nunda più chì un accessori supplementu chì hè statu appressu dopu à travaglià in un editore di foto cun una snapshot.

Ashley nantu à a splutazioni sottu a donna di e donne di a marca Addiu Elle
I participanti veri di u manifistazione di Victoria's Secret
Leghje ancu

Ashley hè sempre statu quì da e forme magnifichi

Quelli anziani chì seguenu a vita è a creatività Graham sapi chì Ashley sempre agita nene è donne per esse ciò chì a natura ci creò. Sempre in spessu in e so entrevista nantu à l 'apparenza, u mudellu famosu dice dinose:

"Ùn avete bisognu à esse tossu di e caractères particulari di a vostra figura, s'ellu ùn sò micca attaccati à i normi inventati da l'umanità. Per una certa raggiuni, ora in moda, nclusa e nazioni chì ponu vantate di un corpu asceti è a pelle pallidu. Credu chì sò ste rinu di l'anoreksia, ma micca a bellezza. Perchè stà bè per questu? Mi pare ch'e hè moltu megliu à avè una cuttivazione sana è una forma chì vi diciarà à tutti chì site una donna felice. Molti critichi critichi per esse sia fatta, ma mi piace! Amu a mio magnaccia cadata, cellulite nantu à e buttiglii è micca una cintura assai ghisa. Questu hè tutto me. Ùn aghju micca esse u standard di a bellezza moderna ".