Carità africana: visita di Madonna à Kenya

A famosa cantante pop Madonna hà decisu per una pauta curretta in a so attività creativa. Attrice attivamente impastata in carità. Unu di l'alivi di u so intaressu hè di aiutà i zitelli è e donne in u Terzu Munnu.

L'altru ghjornu a riggina pop rutta l'Africa per fà una riunione di cummerciale cù Margaret Kenyatta - Prima di Lady of Kenya. A moglia di u presidente Uhuru Kenyat li disse à l'alloghju cù a so campa Beyond Zero. I so attività sò diretta à prevene i morti di u zitellu è a morti materni in u paese. U publicu hà discutitu ancu a prublema di a prevenzione di a famiglia è a viulenza di genere.

Una di e donne più influente in u mondu di a musica muderna hà scrittu à u so blog chì ella è a Sra Kenyata sò uniti da un ughjettu cumuni - u salvamentu di i zitelli è i so omi. Madonna hà dittu chì da avà da i so fondi di carità sustene a campa di Beyond Zero.

Leghje ancu

Famiglia internaziunali

Note chì in l'Àfrica, l'artisti anu cun i so figlioli biologichi - Lourdes e Rocco. A fede di a stella evidentemente hà pigliatu stu viaghju cù interesse. Comu evidenza, Madonna hà cumposta cù l'abbunati di foto di i zitelli chì travaglia in una scola in u subborgu di Nairobi.

Pensemu chì a Madonna hà longu interessatu nantu à a destinazione di i zitelli nìvuli, inoltru, a so famiglia hà ancu educatu i dui figlioli aduttati - David è Misericordia, un zitellu è una zitella di Malawi.