Angiospasimu di vapuri cerebrali

L'angiospasimu di e vigneri cerebrali hè una malatìa carattarizata da una narrowzza di i vini sanguini, capilarità è arteriu. Sta culunia porta à una violazione di a circulazione sangue è di u metabolismu di u tisu. In u risultatu, u mobullu ricevi menu oxigenu. I causi principali di l'angiospasimu sò stenza constante, osteocondrose, variate malatii di u sistema cardiovascular è l'eredità.

Sintomi d'angiospasimu di e vapuri cerebrali

I sintomi di sta cundizione sò:

Cù angiosfastu cerebrali di i vapuri cerebrali, tutti i sintomi sò più pronti è ponu apparece simultaneamente o à u turnu, sustituennu l'altru, è anzianu cù una deteriorazione generale di u benessivu. Questa hè una malatìa assai seria chì pò causà problemi di parlà è memoria. Quandu ci anu signalatu, avete bisognu di fà una radica magnetica di risonanza di a cuda è u collu, è ancu di scorri ultrasonale di a cervica, chì vi aiutarà à sapè quale hè u diametru di i navi affacati.

Trattamentu di l'angiospasimu di e vapuri cerebrali

Per u trattamentu di l'angiospi upetu di i vigneri cerebrali, i preparatori vasodilatori sò prescritti, chì migliurà l'assestamentu di l'ossigenu è u prucessu di sangue, è anghjulu u spasm. Pò esse:

I Pacienti cun impurtante prupulitu di sangue à u cori, chì hè cumminatu cù a pressió arterial alta, hè prescribed Verapamil and Nifedipine. Sti drogi sò antagonistichi di calcium . I bluccaru i canali di trasportu è di rimpiazzà i musculi lustri di i navi. L'effettu cumunitariu di sti drogu hè una diminuzione rapidu di a viscose di u sangue. A causa di st'omu, e so qualità reològichi sò perfeccionati.