Forma curretta di cigliu

Un apparenza naturali attraente hè micca tutta u sessu fieri. Ma questu ùn hè micca una ragione per disperarià. Uni pochi manipulazioni, è ogni cosa pò esse facilità à stallà. A volte hè abbastanza solu per fà a forma di e cellre à u dirittu, è l'imagine cambià dramaticamente. Sfurtunatamente, qualchi parte sapi per fà questu. Ma questu hè una scienza sana, chì, in ogni modu, pò esse cumpresu in casa, senza tantu difficultà.

Comu sceglite u cigliu propriu in a forma di una faccia?

Hè assai impurtante per sapè è cunsece a vostra forma di faccia. Inutile, pudete micca biseranu gravemente a vostra imagina. Stu fattore affetta a scelta di capelli, maquillaje è cigliu, sicuru.

Ci hè parechje verechite simplici per cume sceglie a forma di e cella. Ricurdativi e facirmenti:

  1. I prupietarii di a faccia squaretta sò pezzi è lizziali di mandibula ligne è à pocu densu. Per affucarià l'imagine, deve circustarate e cigliate in forma d'arcu. Ùn deve micca avè un corpu chjucu. I archivi altos sò permessi. Puderanu ancu esse amplamente, sottumettenu à sè stessu. Ma ci stanu scurdati bè e vuccati finti.
  2. A faccia triangulare hè signalata à l'area di i prugne è u mandibule. Hà levitu e ligeramente curvatu - chì hè quale forma di e cellue hè cunsideratu correctu in stu casu.
  3. A faccia ovalada dispunibile hè generalmente carattarizata da una barbara massiva. Da ellu hè bonu di distraient l'atenzioni. Pudete ottene questu quì cù e cattivi. Facenu visualmente a faccia più larga è affusa. Un grande sbagliu sarà alt archi. Solu solu si estende a faccia.
  4. A più pruvanza hè a forma ovalata . E cei di a forma di ghjustizia per a faccia ovale sò diritti horizontali. Cù un vulintu forti, ponu esse arricchiti in u circhiu, ma facianu senza fanaticismu, altri o fate face stare. Archi ùn deve esse troppu grande. Questu puderebbe fà l'aspettu duru, disprezzo, amicu.
  5. Un romblonu hè una cumminazzioni di formi quadri è trianguli. Cusì, a faccia di diamante in modu megliu per a cella di cecchi corsi cun una curva bruttura è liscia. Questu vi diminuite visualmente i pugnali.
  6. A cumpagnia di i patroni di una faccia round hè di prutezza. Per questu, hè solu bisognu à fà e vellini cresii cù una piccita pronunzia. Ideale, l'arcu mi circundà cun un punta finita ma micca picculu punta. A decisione di perdezione per una faccia ronda hè un cigliu di cella.

Cumu curreghjate a forma di e cellue?

Sicura chì l'espertu di un salone di bellezza falla u megliu. Cusì, hè cunsigliatu per almenu una volta per realizà una corruzzione prufessiunale. Allora vi scuprareti bè chì u forme di e cigliu sò adattate è aghjustate l'archi in casa sè stessu. A forma idealevule curretta di e cellre hè selezionata da questu schema. Per piglià l'ultima, avete bisognu di un lapis cosmetic ordinariu:

  1. Aggiunte le lapis à u centru di l'alzu di u nasu è guveriscerà in u cantonu internu di l'ochju. U locu induv'ellu u risultatu currettu u cigliu hè u puntu di iniziu di l'arcu.
  2. Per stabilisce u puntu più altu, principià a linea in u stessu locu, è cum'è u secondu puntu, piglià l'arcu di l'pupulari. À a intersezzione cù u cecchile, marca.
  3. L'ultimu puntu - a fine di l'cellula - hè determinata da un principiu similar. U principiu di a linea hè in u stessu locu - in u puntu cintrali di l'alzu di u nasu. A seconda marca hè a scatula di l'ochju.

Conduce cù niguzziari i tri punti uttenuti, è avete da vene u arcu perfettu. Prima di chistu, ghjustu in casu, hè dispunibule u cuntrollà i calculazioni.

U picculu finali hè a distanza entre e cigliu. Ideale, ùn deve esse più di duie dete.