Pane nantu à u levitu - a ricetta bona è squadra

A maiò spessu in libri in cucina o in Internet, pudete truvà ricette accellerate per pane pasticceria nantu à u levitu, chì ùn dà micca u risultu espertu. I posti ùn travaglia micca splendida cum'è u vulete, è perde à gustu à i prudutti chì e nostre avè è avanzabuli baked.

A ricetta per u pane nantu à u levitu in u fornu hè a più cumpleta è implica l'usu di u pastu di pane naturale, a preparazione di quale anu da discurallu ancu in dettu.

Sourdough for bread in casa

Ingredients:

Preparazione

  1. Quandu preparanu a fermentazione, combina duie tipi di farina in un canna è a mischiglia à appaghjà.
  2. Avemu poi un abituitu un acqua calenta (38 a 40 gradi) è rumpia tutti i lumps cun una cullera di legno. Avemu bisognu, ideale, una simplicità di una pasta per a consistenza, un pocu chilometru di una panquette.
  3. Scopre u cane cù un napule è lasciate per un ghjornu in u calore.
  4. Tutti i ghjorni "alimentanu" a levadura in a pattu cù l'aghjunta di una altra parte di farina (una mistura di dui tipi) è l'acqua calda, mischjà è torna una volta in a calidez per a fermentazioni.
  5. Sicondu a cundizioni di a temperatura, ancu a qualità di farina è acqua, pò piglià da trè à sei ghjorni per a fermentazione chì vulete è serebbe da almenu duie volte.

A ricetta per u pane in l'entrée in u fornu

Ingredients:

Opari:

Per a prova:

Preparazione

Per fà u pane casanu nantu à l'entrée per a ricetta è cumpreta, avemu prima pudè sputà nantu à u fermentu. U principiu di a so maturazione hè simile à u prucessu di creà un fermentu, chì scriviemu prima.

  1. Prima, pour 250 grammi di levitu in un vasu di fermentazione cù un vulumu di almenu quattru litri è aghjunghje una parte di massa fattu da un pesu ugualu di l'acqua è a farina tamanta (160 grammi culu).
  2. Emu mischjianu a levadura cù a pasta è si ponu cinque ore in u calore, chì cogliu u cuntinuu cù un cut tissue.
  3. Dopu un pocu tempu, una volta, entri in a listessa parte di una pasta senzilla di farina è acqua è si allora per camminate per altri cinque ore.
  4. Propriu, per a terza è l'ultima volta, aghjunghje a farina cù l'acqua à a chiave, mischjà a masse è lasciate e cammendu per quattru ore.
  5. Ideale, l'opara si deve crescita duie almenu duie volte.
  6. Emitemu un batch di 250 grammi di gum, chì pò esse usatu cum'è principier per a sussimentu di a pane, è ci ponu el vaso, coperto cù un tela, in a frigorifia nantu à u bassa.
  7. In a parte principale di a douche, aghjunghjemu in acqua vegetale è calde è aghjunghje i ingredienti bè cù una spatula di zucca o cullera.
  8. Avemu cernigliavvi in ​​un altru pane cun un voluminu di farina di granu di un uparatu superiore è in granu sanu è a mischjà cù a salatura di ieddi ùn anu iodizzatu.
  9. Pour a cuciara cù l'acqua è a mantra à a farina è fà a pasta di gaddina. Hè da turnà esse finitu è ​​solu un pocu peggy.
  10. Fighjete a farina in un pappagallou sottu a filma per quasi quaranta minuti, diventate dopu in u numiru di porzioni.
  11. Ogni parti di a pasta hè fatta fatta da a mani per trè minuti, anu spizzata cù farina da quì è pusendu nantu à una forma oleosa.
  12. Lasciate e pezzi di pane per andà per circa trè à quattru ore à u calore, è dopu avè crescenu in u volumu da a mità, avemu mandatu à u fornu calatu à 200-210 gradi.
  13. Sicondu u grandezza di e furmagliu di pani, pudete piglià quaranta à ottanta minuti.
  14. U pane bianchinu nantu à u levice in u fornu hè prontu. Let it cool on the grate and we can take a sample.

In un modu simili, pudete preparà un centeno è un pane di centu, ma in questu casu avete bisognu à piglià 1,5 a 2 volte più di dolci.

Di u numaru numeatu di cumpunenti, sò ottenu ottene pani mediani. Se vulete, a proporzione pò esse ridutta per mezu.