Amore di pasta fresca

Malgradu u fattu chì a pasta hè ricevutu u titulu di fresco, questu ùn significa micca chì ùn hà micca spices in a cumpusizioni. Hè assai tempu, a pasta hè statu chjamata senza lettu in a cumpusizioni, mentri a pasta di levadura era chjamata sour. In casu chì a vostra rilazione cù u levitu ùn hè micca fattu furmatu, ùn pudete cocinari no pasti pastoghji mintiri nantu à a pasta senza l'agghiuncià, ma avemu aduprà dettagli sottu di manera di preparà una pasta fresca pà tarri.

Uva fresca nantu à kefir per i purpi

In i tempi antichi, quandu i culturi di levitu puru ùn anu micca aghjuntu à a massa, i prudutti di u latte à u pastu eranu usati com'è principier è principale. Avemu ripusà a ricetta testata è preparalli in modu mudernu usando kefir com a basa.

Ingredients:

Preparazione

Farinate a farina direttamente nantu à a superficia di u travagliu è fate un "pozzu" in u centru di u monte. Pour à u Karen kefir è aghjunghje un pezzu di zuccherinu o salitu, secondu ciò chì voi usete cum'è un pezzu per pezzi. Cù una furchetta, cumincia à cullà a farina da l'edge di u "pozzu" è mettite cù kefir. Allora, cullendu un pocu, amegghianu una massa elàstica è bruttissima, senza pegà à e mani o a superficia. Scacciate a pasta è sprinkle a terza soda. Cogliate i canteri di a furmazione cù un envelope è ripetite sta prucedura prima cun un terzu di a soda risistenti, è dopu cù u sicondu. Piglia una pasta fresca per tufonce in un forte, mette in pratici oiled è lasciate di riposu in un fresco per almenu una mitadore una ora. Allora só ti tocca à preparalli u riposu è pudete avè principiatu cumincià u coudre. Torti prediletti chì sò perfetti bè trattatu e furmagliu.

A pasta fresca dolce per tufonce nantu à a biera

Questa pasta ùn pò esse chjamata fresca per sempre, perchè unu di i so ingredienti principale hè a cerveza, u levitu da u quali prupone l'arburatura preparata di u friscu. In ogni casu, a cultura di levitu purcina da u pacchettu nantu à sta ricetta ùn hè micca necessariu di aghjunghje, per què avemu dicisu di inclureghja sta ricetta in l'articulu.

Ingredients:

Preparazione

Cu tanti ingredienti è un pocu problema, ùn duverà micca longu. Pigliate un cuntenutu più grande è fate a farina, trasmetti un pocu di sali di u mare, andate in a birra è a soia fatta. Amassi tutti l'ingredienti finu à ottene una pasta brutta. Formate una pasta in un com è poverà un altru in u cool per almenu trentese. Duranti stu tempu, a pallina doppia du duppiu è a pasta sarà cum'è un levitu. Avete pudete sparà è tagliate a pasta in porzioni, imbricà tuttu cù ripiendu è aghjunghjite à 210 gradi, senza scurdà di grassà e pate cù biancu d'ova.

Pasta fresca per pasties in u fornu

Questa ricetta di a prova hè basatu annantu à una mistura di dui base di latte à questu - kefir è crema agria, chì, in cumpagnia di ova è olii, diventenu un magnificu analoggiu d'una pasta di levitu preparata senza lèvitu, sicuru.

A pasta di sta rica pò esse furnitu in u fornu, o pò esse frittu.

Ingredients:

Preparazione

Pienu u ovu cù un bonu pezzu di salitu è ​​ghjunghjenu a mantelle fridda è i prudutti di u lattice - kefir è a crema agria. Battaglie tuttu per formar una massa homogenee è acquistà a coccia, chì avemu da vintu à a farina tamarolla. Accuminciate a mesturà tutti l'ingredienti finu à quandu aghjunghjenu un pappatatu dudu è plastico chì avarà da esse stati à reste à reste à una meza ora à facilità à u prucessu rotanti. Scacciate a pasta, si deve esse divisu in porghje parcorsi è ponu in u centru di u riposu. Doppu avennuleghja i fiori, posanu e tastari nantu à u pergaminu à cunfice è licenziatu.