Lenti u orecchie in u pianu

Se vulete voce in un avianu, sapete quantu l'anziani peri. Ancu parechji volti sò parechji casi quandu l'arechja faiscegi dopu l'avvena. Chì per quale sta succorsu è ciò chì facenu cun ellu, vi cunsiderà in stu articulu.

Perchè li puteva e so ore à u pianu?

Piglia a so orecchie più spessu durata durante u ripiutu è l'atterrissimu di l'aria, perchè in questa mumentu a prissioni in a cabina cambia rapidamente è una diferenza in i pressioni di l'ambiente esternu è u corpu umanu è furmatu. Sta cundizzioni durà finu à u corpu ùn pò micca ugguitaru issi pressioni.


Cumu hè a pressupressione equalizazione in u corpu?

L'ombra umana hè un òrganu assai sensitivu è per l'operazione normale di a murta timpànica, hè necessariu chì a pressa d'aria coincide à i dui banchini (in u canali auditivo è in a cavità timpànica). U corpu stessu saldenu a prissioni utilizendu a funzione di ventilazione di u tubu eustachian chì culligava a nasofaringe cù a cavità di tamburinu. Aria entre a cavità di tamburinu da a nasofarighiè cun ogni mumentu di piglia e aiuta à mantene a prissioni interna à u livellu cù l'atmosferichi.

Trabaremu cù sensazioni desaggianti

Per quessa, per trattà cù u statu di e zitelli in u pianu, pudete fà cumercii cumercii semprici:

Sì i vostri gricchi sò assai fiurecci à ucechjaru è sbarcatu l'aria, o se u sensu chì l'arechje anu aghju fattu una longa volta ùn passa micca dopu l'aria, in questu casu, i sintomi pò esse pruvucati da e malati d'uccisione è avete circate un cunsigli medico.