Karelia, Marble Canyon

Quante diversa hè a flora è a fauna di Russia, quantu interessante è insoliticu! I regioni situati in a parti di u nord di a Federazione Russa an un encore especial. I paisaghji impressiusi quasi inutilità da a manu umana. Per esempiu, a righjoni turistica popular in u paese hè Karelia , famosa per a so natura effittiva, i laghi netti, i fiumi di montagna è i cascate. Ma u Canone di Marmura in Karelia meriteghja una attenzioni particulari.

Marble Canyon, Ruskeala Mountain Park, Karelia

Micca da a cità più grande di a Republica di Sortavala è à 20 km da a fruntiera russa-finlandesa hè unu di i monumenti storichi è naturali più significati di a regione - u Ruskeal Marble Canyon. Cum'è una cantera per l'estrazione di vechju preziosa, questu locu accuminzava a usà quasi tri cent'anni, sottu Catherine II. In un grandi capu di marmura, un gran catuzzi era sculpitu da a manu umana è i so incredibuli sforzi, stinendu da u nordu à u sudu per più di 400 km. Sò squadra di l'acqua trasparente d'una sera esmeralda, u tastu hè fringed da marmurale, quasi verticali, 25 chifforius altuni. A cava era incinatu cù restani di mines, galerie è dispusizione. Ci hè un fuolu chì porta à i grottoes è i tretti sottu, chì anu inundatu à a vigilia di a guerra soviètica-finlandesa. In modu, assai edificazioni è palazzi di San Petruburgu, per esempiu, a Cattedrale di Kazan, l'Ermitage, a Cattidrali di San Isaac, u Palermu di Marmura è altri, sò affruntati da marbre estratti da u canyon Ruskealsky.

Ora quì hè urganizatu u parcericu di a muntagna "Ruskeala", chì hè un offre turisticu turisticu à participà à e excursioni.

Ritorna in u piccu di a muntagna "Ruskeala"

Resto in u canyon di Marmura di Karelia hè pussibule durante tutta l'annata. A scursioni à u parcu di muntagna includi un passatu à longu di u situ cù una larghezza di quasi 1,4 km, durante el qual hè proposatu per inspeccionà i capieri dissecati di marmurale aghjustatu di boschi, chì in ogni mumentu di l'annu avianu unforgettable è in solitario. In a staghjoni cálima, i turisti sò offerte un viaghju in barca nantu à u lavu. U canyon ferma sopra impressesivu in l'inguernu, quandu u paisaghjeru di u lagu di l'acqua furiosa è a rochita neve è illuminata da a luz artistica. Organized and a walk along the vertical shaft, chì porta u ponte è u tunelu. Fans di scuba diventenu in i tunelli, chì sò sottu l'acqua, è vedanu a tecnica miscraca. I turisti, attentjati nantu à l'alpinismu, ponu pruvà a manu per andà finu à u Ruskealsky di dip à u lagu sottupostu.

Ci hè signalatu chì hè salvu à restà in u canyon di marmura: a percorsu sana hè furnise da culori, scalini, scala è ponti. Ci hè un caffè chjusu, induve dopu un passaghju attivu pudete manghjà.

In quantu per induve si stalla in u canyon di marmo in Kareli, dopu ci sò parechje scelte. In a vicinanza immediata di u parcu di muntagna hè un picculu villaggiu Ruskeala, induve puderete allughjà una stanza senza frills, o in una di e basa di turisti. Cù cunfortu, i turisti si trovanu in un hotel vicinu à u Canonu di Marmura di Karelia - in Sortavala, per esempiu, in Ladoga, Sortavala, Piipun Piha.

Marmura Canyon, Karelia - comu?

Ci hè parechje modi per arrivà à un pattu di muntagna. Da San Petruburgu cù trene "San Petesburgo - Kostomuksha" scappa à a sera di "Sortavala" è cuntea un taxi à u puntu finali. U caru da a capitale culturale seguita along a strada di Priozerskoe (ruta A129) à Priozersk, da induve righjunghjera à Sortalava. Da a cità sò mandati à u cantu di Petrozavodsk, ma in u 10 km camminate à a left à u paesi di Vyartsilya. Da a capitale di Karelia, Petrozavodsk , segue a furia di Petrozavodsk-Sortavala # 680-Ч a l'estazione Kaalamo, da quandu hè necessariu di cuntà un taxi à u parcu. In caru da a capitale di a repubblica per l'autopista P21 segui u filu, Staaskel à u paese di Wärtsilä.