Abkhazia, Sukhumi

Situatu nantu à a costa di u Mar Negro, a cità di Sukhum hè a capitale di l'Abkhazia, micca tutti i stati di a repubblica eccitata. Ma à u listessu tempu resta una di e cità cchiù vecchi nantu à u pianeta cun un clima umitu subtropicu, riccu à vista. Malgradu a situazione pulitica, quede sempre unu di i megliu climatichi è balneològii di sta regione. Hè per quessa Sukhum hè un postu interessanti per i rivene, è a vita spa in a pocu stà ralentisce.

Da questu articulu sarite amparà chì vale à vede à i turisori di Sukhum, dopu à i vacanzi à l'Abkhazia.

Giardinu botanicu

Situatu in u core di Sukhum, u giardinu hè unu di i più famusi in tuttu u Caucasu. In u so territoriu hè recullatu una cullizzioni di piante da u mondu, chì cuntenenu più di 5 mila esposizione. Frà quelli ci sò ancu esemplari di relict, cum'è u lime di 250 anni d'età.

I amate di natura si pò ancu visità u Dendropark locale, chì hà più di 850 spezie d'arbureti diffirenti colti di e diverse parte di u mondu. Hè sopratuttu populari hè u campu di palmi di l'elefante sudamerica. Pudete truvallu in a parti orientali di Sukhum.

Historical sights of Sukhumi

Un grande quantità di munumenti storichi si trovani in tutte a cità è l'abside:

  1. Fortezza di Sukhum - u più anticu edifiziu in Abkhazia, hè situatu in u centru di Sukhum nantu à a spiaggia. Hè cume chì hè stata custruita in u 2u seculu dC. U travagliu archeologicu hè sempre realizatu quì, anchi certi abitazioni hanu digià colapsatu in l'acqua.
  2. Ponte di a Regina di Tamara o di Ponte Besletsky - stu bastimentu hè stata custruita in u Medievu à 5 km da a cità nantu à u fiume Baslu. Stòrici dici chì hè stata creata in u 10u seculu, ma hè sempre cunservatu. Propra ci sò e ruins di l'antichi edifici: un templeu è e case, per quessa, a gola di u fiume Basly hè populari cun turisti.
  3. U Castell di Bagrat - si trova nantu à una muntagna in u nord-est parti di Sukhum, à a fine di u 10 seculu fù custruitu cum'è struttura protettiva. In più di i mura, u tunelu sottu sò sempre cunservatu. Da u locu di u casteddu offre un magnificu vista di a cità è di l'altru.
  4. L'Abkhazia Grande Wall - 5 km da u centru di a cità fù stati maiistenzi ruins, quandu 160 km di murà protettendu u paisanu da i invasori da u Caucasus di u Nord.

I calli di Sukhum sò assai belli in elli. Quì, ancu i più antichi edificazioni (in Mira Avenue), l'antica scola cità, custruita in u 1863, sò stati cunservati. Solu pittorescenu sò i seguenti posti:

Sukhum hè una cità turistica, perchè un gran numaru di pensioni, base turisticu è hotel sò situati quì. U più numeru di elli hè in quelli spazii chì Turbaza, Mayak, Kylasur e Sinop.

Beaches di Sukhumi

Quasi tutti i plati di sta cità-resort sò urbane, chì hè liberu è micca unequipped. Chisti sò principarmenti gui di pedri, ma ci sò ancu arentichi vicinu à u Peschany Bereg hotel in l'area di Sinop. A lot of hotels per i so vintrici sò spartuti è territoriu ennuciatu per esse attività nantu à a spiaggia.

Stu centru hè pensatu per una vacanze rinforzante, perchè quellu chì vulete cavaleri nantu à l'acqua di i pezzi di u parcu di l'acqua pò andà à Gagry (vicinu à l'hotel "Abkhazia"), cum'è in Sukhum ùn esiste micca.

U flussu di turisti à Sukhum ùn ferma micca ancu in l'invernu, postu chì, grazia à u clima, u paradisu subtropical iniziali - assai alberghjini sò fiori è dispunibuli in u clima.

Abkhazia è famusa per i so altri centrosi, per esempiu, Tsandripsh è Gudauta .