Ioga per u spinu

Emu sitèvamu à u travagliu, siammu nantu à a strada per travaglià è domiciliu in u trasportu, si pusitammi quandu manghjemu, vedi u cinema è si puderebbi. A pusizioni di pusessu hè diventata a più famosa per una persona da quandu u tempu chì u mondu era chinu cun assai pruduttivi còmpiu.

A fine, a cunvenimentu porta à u fattu chì tutti, senza esvisioni, di u tempu à u tempu si palesa di u dulore in u spinu. Ancu di "prescriviu" u trattamentu è a prevenzione per a volta in a forma di yoga , a vede ciò chì passa per noi quandu avemu assicutatu.

Cumu a retazioni risponde à a inattività fisica?

I prublemi cù a spina - u fenomenu cumuni chì si trovanu duranti a sente prolongata. Ci hè un dolore à u collu, u so spine, spalle, regione torurcica, invechjanu tormentà u dolore di capu, è ancu questi ci sò difetti di posture.

U più "interessanti" (se questa parolla hè appruvata quì), sta apnea hè un cattivu sughjettu di respira in un sognu. Duranti u ghjornu di u travagliu sedentariu, u fluidu accumule in i vostri pedi, chì, quandu si piglianu una pusizioni horizontale, scorri à u collu, è porta à un passatu à respira.

Di sicuru, da a mancanza di u muvimentu, a testa, u stomacu, è u core soffrenu.

Eserciti

A tutti i prublemi antichi ùn anu micca cuncernanu, avemu recommandé à esse realizatu u seguente settimane d'esercitivi da u iocu. Queste sò l'eserciti semprici chì vi pudete dedicà ogni ghjornu per mezu di una ora senza stinting. Questu, cumpresu è iocu per i principianti per i principianti, perchè in l'eserzii ùn avete micca bisognu di stinzamentu prufessiunale, o l'abilità di fà stallà nantu à a testa (ancu seccu, per a spalle è assai utile).

Questi articuli di yoga uttene aiutu cù u spalle finale, in particulare in a regione lummi. U linu di tuttu u respiru hè sottupostu à a più carica ogni ghjornu. Dopu quandu si pusitammi, u pianu di u corpu pripite nantu à a cintura.

  1. Volenu falà, perchè chì a corona di u capu fighjenu in a distanza, u mandibule u toccu à u casu, i spaddi sò straggiati, a bassa vogliu hè pressatu à u pianu, i petti sò paralelli à e spalle, pusemu e palme nantu à l'osse pélvis. Ora pudete gattivi un pocu in questu locu è distribuzione mentale u pesu uniforme nantu à u corpu. À u pianu sò pressed: a dritta di a testa, spalle, omopbi, back, cintura, sacru, coccyx, pede. Se tenete prublemi cù a spine, duvete spenniate almenu 5 minuti di ghjornu in questu postu.
  2. Doppu l'inalatorii di u nasu, infundamu l'abdomen, annantu à a vintu, a bocca per u spine. Imaghjate cumu si veste in u vostru corpu.
  3. Ùn aghjuntevi i nostri pierri à sè noi unu, aghjunghjendu e so mani sottu i ghjinochji. I bracciami trà i peri formanu una lock. Bajate i nostri spalle, finu à u pianoforte, stinzendu ancu i nostri ghjinochji. Cusì, avemu apre a vedba di a spalle. In questu yoga asana per a volta, fate una attenzioni particulari à respira. Inhale and exhale in cuntendu trè. Chjama a pusizione è stende a spine lumbar à u massimu.
  4. Sittendu a parte di a pusizione prelata, volta pocu torna da a direcia è di left. Avemu travagliatu cù e mani è u fondu di a spalle, i ombremu è u bògliu sò sempre. Rispiemu liberamente, sintemu chì u dolore è u stress lassà a volta di a bassa.
  5. Pusendu i nostri pedi, avemu pressu i nostri ghjinochjati à u pettu, a ponderemu nantu à i so maghi cù u pesu di mani è mani.
  6. Strapamu li nostri gammi cù i nostri mani, cum'è s'ellu ci travaglianu di remu. Rispiemu liberamente, aprendu è culligamentu i nostri peri. Allora aghjustemu muturi circolari in a direzione opposta.
  7. Ablema, cù i nostri mani, avemu i nostri peri cum'è pedalli, chì spegneanu un pianu di noi è avè l'avutu l'altru à noi.
  8. Connetta i peri e girate in un circhiu.
  9. Bassa è stince e nostri pani. Ùn aghjuntevi una di e peri in u nostru ghjornu, fraccione cù i nostri mani. Guardemu stu pusiziu è cuncintràli cù respirazione profunda cù u stomacu. Bajate u pede nantu à una perna alargata, piglià u ghjinochju à u pianu, è stende a testa è u sicondu vrazzu in a direzione opposta. Ripetemu à l'altra parte.
  10. Turnemu in u stomacu. Petti nantu à a larghezza di e spalle, cuntribuisciunu a manu nantu à a so back, formate un triangulu cù i dete. Pulsà u coddu nantu à u paviu. Rispiemu u ventu.
  11. Facemu i palmi sottu i spalle, intruvià i peri, insegni i nucali nantu à i taccasi, sullivanu e mani in i pads di i dete, bassu i testa è fate a pusizioni, fate d'allughjà.