Ioga di osteocondrosi

Unu di i modi micca medimedisi di trattà e malatie spine hè u yoga. L'Osteocondrosi, cum'è qualsiasi altri malatii di l'apparecchiu di u muturale, di sicuru, dumandate trattamentu cumplessu, ma nisun doctoru discuttu cù u fattu chì a gimnastica terapeutica hè a più bona strumentu per u trattamentu è a prevenzione.

Cù osteocondrosi, i exercici di yoga facenu parechje funzioni:

  1. A relaxazione di i musculi - parechji musculi in u lugubu (secondu u tipu di osteocondrosi) sò presbitati, immobilii è dulurosu. Sò disturbi nutrimenti, suministra di sangue è i nervi fessi, chì porta à u dolore agutu. Ioga di ioga cù osteocondruosi aiutanu à rilassate i musculi.
  2. Stretching of the spine - in fattu, questu hè u trattamentu da l'osteocondrosi da u ioga. Cù osteocondrosi, a distanza trà i discorsi intervertebriali diminuite, chì risultatu in una degradazione sussegwente di a struttura di i discu (l'hernia). Cù l'aiutu di u ioga, anu crescenu a distanza trà i discu.
  3. Enrichissement - yoga, cum'è un tipu d'attività fisica, trainsi nostri musculi. Einzecide di yoga per osteocondrosi rializeghja una funzione preventiva, postu chì un corsetimu musculusu rinfurzatu alleva a carica da a spine è impedisce recita.

Eserciti

Suggeremu avete realizatu un complexu di yoga cù l'osteocondruosi cervica.

  1. Tutti l'esercizii di u ioga per u trattamentu di l'osteocondruosi di u collu hà da esse realizatu nantu à u pavone annantu à i tacchi. Turnate a testa à l'spalla, fate cù i vostri ochji nantu à a vostra volta, fate i vostri ochji, pruvate a pusà a toca finu à u pusitivu nantu à a spalla, mentre chì a fila di u spine è u collu si deve esse cunservatu (u coddu ùn si move micca o avanti o à a manca). Mani aiutà - restu nantu à a piantta cù i consiglii di i nostri ditti, piglià a spine detta da u viertu. Mantene a pusizione in ogni parti per 2 minuti. Hè necessariu di riparà a vista - questu, frà altri cose, anche a migliurà a visione.
  2. Pone a manu nantu à i vostri ghjinochji, vultate a testa in u centru, bassu a to mugla à u to pettu. Sentemu, quantu i musculi di u cùaddu ci sò stretti, cusì vede chì a spalle era culonie.
  3. Turnate a testa in u centru, mette una manu nantu à a testa, è cù u pesu di a manu chì stanu nantu à a testa, avemu a punta di a testa in u spalle cù l'arechja. A seconda mano ci tira in a direzione opposta. Cusì, stira u spine è a superficia di u collu.
  4. Regresu à u centru, aghju tuccatu a manu nantu à l'altra parte è repite u stretchjamentu di i musculi di u collu per l'altra parte.
  5. U calcicanu hè ghjustu finu à u pettu, chjappà cù dui mani, chì diminuì u capu sottu à u pesu di e mani. Sentemu cusì chì e vertebri cervicale riunite è si stende i musculi di u collu. Riparia l'arrotondamentu di tuttu u ritornu: prima a regione cervica, a ghjente di u vinu torique, è in u lugnu. Cunsiglii pruvate di tirà à u stomacu, è a capu hè attatu à a pelvis. Questu hè, ùn l'avemu micca tiratu, ma in giru, dipping, inward, à u stomacu. Dopu avè basatu annantu à un massimu, arretava una pusizioni è hà largamente respira.
  6. Lentamente, si sviluppau, liggeru a muzzicata a testa. Avemu pruvatu di fà rilassà, senza tensione di i musculi. Mani, suolo Purtate a nostra capità in altizza cun l'area di a tagghie è a barbara. Longitudine cusì u spine.