Chì ci hè utile per u prugnu giallu?

Alycha hè una pianta di fruttu originale di l'Asia è Transcaucasia. In l'apparenza è a coherenza di u ciru prune prunece a prune ordinale. U culore di e raghji hè preferibbilmente u rosu duru o giallu. Alycha hà longu statu famosu per a so abbundanza di vitamini, è a cumpusizioni chimica hè abbastanza diversa, chì hè per quessa chì e pruduzioni di e prumuna gialla sò determinati.

Chì ghjè l'usu di u prune amaru?

I prupietà di i prugnoli gialli sò diversi è sò fiduciati, cum'è a reputazione di i bacca hè composta per seculi.

  1. U primu e utile integretu útil di prugna hè u sensu tonicu. Grazie à questu in u corpu umanu, l'alimentu hè assertitu bè, l'improvizza è l' appetite u despertu. Hè per questu ciru ciru è ideale per i platti di carne.
  2. In u prune uglu sò ci sò biomedenti, cum'è l'acidi organichi. Sti sustegenu, ghjunti in u stomacu, cuntribuiscenu à a liberazione di u ghjocu gastru, chì hà un effettu benefizièvule nantu à u prucessu digestivu. In casu di prublemi cù a regulezza di u fugliale, questu fruttu hè compendu in l'alimentu obligatoriu.
  3. I carotenezii, cuntenuti in variità gialla di prugna, furtificà a vista è avè un effetti benèficu nantu à a prublema di a pelle.
  4. À una temperatura alta, u compota di a prugna hè coccia. Siccomu l'alicatè cuntene l'acidu citrique è a vitamina C , a bacca pò esse riduce a temperatura di u corpu è rinforza u sistema immune.
  5. A cumpusizioni di uguacu giallo cunteni antocianini. Stu cumpurtamentu impedisce u sviluppu di tumuri canceru, impedisce chì e cellu mutanu.

I prupietà di u ciru circhi giallu in a cosmetologia

Un grandu beneficiu di prugna bianca hè famosa in cosmetologia, hè in diversi prucessi estetichi. Maschi da cirasa, da l'acidezza più grande di i baga, sò riunite per i tipi di pelle oliosa, sguassà brilla è arruinzendu u tonu di a faccia.

Oliu vegetale, fatti da l'osse, prumove a nutrition è a saturazione di a pelle cù sustanzi siewi. L'oliu hè utilatu à u massaggio per u corpu è appiicatu in a forma di mascara.