Verdura

I prodotti di l'urighjini vegetali pò esse, cum'è cumpunenti di i piatti principale è guarnitori. Inoltre, ci sò e persone chì manghjanu sola alimentazioni vegetative - vegetariani, è ancu questi chì raramenti pensanu à a bisognu di "verdura" nantu à a tavola - comincii affisu eterni.

Nemmenu unu è l'altre ùn hè un esempiu di una dieta equilibrada. Eppuru, i pianti sò a prima fonti di vitamini, ma senza prudutti di a carne ùn pudemu micca incuntrà à a mancanza di vitamina B e di i proteini animalii. Veju ciò chì hè bonu l'alimentariu di l'urigine vegetale.

Fibra

L'alimentariu riccu à a fibra vegetale hè a chjave per funziunà di l'intestini. Ciò chì hè a fibra pò esse veduta cù i vostri ochji, anzi u zizianu di l'apiampu in mezzu - vi viriiu fibri chì ùn sò micca digeritivi in ​​u viaghju di u digestivu, ma simpricimenti spende i massi di stufa, inghjulazione in l'intestini.

Inoltre, l'alimentariu cù fibru reduci u risicu di l'obesità (l'alimentu hè digestionatu assai è eccitatu), i diabetes, i malatie cardiovascular (perchè a fibra dietetica dimoniu u nivellu di u colesterolu è u zuccaru sangu).

I più ricchi in fibbra hè u salvame, in questu indicatore superannu tutti l'altri prudutti vegetali da parechji volte. Aghju hè luccicanti, amanduli, filanti, u trippu tutale.

Protezzione vegetale

L'alimentariu veramente rico in prutetta hè a basa di una dieta vegetariana. Hè veru chì ci sò assai verdura, cereali, fagioli di a pruvinenza chì a carne ùn hè micca inferita, ma, alas, o furttumente, a proteina vegetale hè digerida assai pegunatu di l'animali. A causa hè chì a proteina di l'alimentariu d'animali hè più piace à a nostra, umana, di a proteina.

In ogni casu, a dieta ùn deve cuntenenu è a proteina vegetale, perchè l'aminicàdi in L'alimentazioni di vegetali ùn sò micca distribuiti cum'è in prudutti d'animali. Allora, in carne, ci hè moltu di metioni, è in i pianti ùn sò micca bè, ma hè Lisina.

"Registru" nantu à u sustegnu di pruteziu in i pianti - hè legume. Furmagliu, lenticchie, nocera, e gaddialgia sò esse frequenti cum'è invitati nantu à a tavula.

Furiani avemu bisognu à cura. Pò esse facilmente sarà malu. Per salvà di i villi chì sò stanu nant'à sta pianta di fasoli , i fasgioli sò devenu sullivati ​​in acqua di u mari di 10 ore. Dopu l'acqua di scorri, fervente durante 10 minuti nantu à un focu rapidu in l'acqua di mari. Déluge l'acqua, reintentene, fate mette nantu à u caldu pianu. Solu doppu questi una seria di cambiamenti di acqua, i fasgioli seranu assai utili.