Mascara per a densità di capelli in casa

A densità di u capeddu hè un fattore geneticu, nantu à a testa di ognuna di noi un certu numaru di capelli pilosi chì ùn ponu micca aumentatu. Ma postu chì ùn hè micca tutti i capelli hè simultaneu in a fase attiva di u crescita, hè pussibule d'attivà i follicle hair follicles à "a durata" è à u gastu di sta crescenu a finesse di u capu di sente. Masque per a densità di capelli in casa hè adattatu per questu scopu hè u megliu!

Home mascaras per a densità di capelli - chì fà, chì micca fà?

Home mascarati per a densità è di creazione di capelli ùn hè micca impurtante solu per preparalli bè, ma avete bisognu di pudè esse apprettamenti bè. Ci hè parechje sotutti chì farà u massimu massimu:

  1. Prima di fà esse masque, masaje u scalp cù e dete di minuti, pente u capelli cun un sbagliale, è fà numerosi esercitivi fìsici intensivi. Tuttu chistu aiutau a aumentarià a circulazione di sangue è i cumpunenti attivi di u prodottu cusmeticu travaglià più intensivamenti.
  2. Ùn ùn pruvate a mantèmule una mascara in i vostri capelli più longu chì u tempu. A maiò parte di i maschi cù un effettu stimulanti anu un effettu irritanti o caldafiore. À u tempu, u scalp s'imbinsta è u rimediu ùn finisci di travaglià.
  3. U cursu di a mascara ùn deve esse micca più di un mesi, trà i corsi di u scalp deve esse datu un restu per sei mesi. Duranti stu pirìudu, pudete cambià a cura à una crema.
  4. Dopu lavà a più maschera, rinfriscanu i capelli è u scalp cù decucultura farfalla. Camomile, pignotti di lupu o nettula fà. Questu avete aiutu à reduzzione di a inflamazioni è di prevene a castagna.

Recipes per maschi per a densità di i capelli

Maschi per a densità di i capelli cù i so propri mani è abbastanza faciule per preparà. Sposta da quelli cumpunenti chì pensa à aduprà, u prucessu dura entre 5 à 10 minuti. U più famosa hè a maschera cù u cognac è ​​l'sogni di uovo:

  1. Pigliate 10 ml di cuncecu, 1 di ghjuvaggiu, 2.5 cullarade di meli, 1 coperta. culletta di salitu di cucina fina.
  2. Libra l'gratianu cù u salinu, aghjunghjenu pocu u melatu. A massa devessu esse bianca.
  3. Amassi cù cuncevuli in u cuncechju è aghjunghje pusate senza fine.
  4. Appliice nantu à e radichi di a testa, si mette nantu à u calà caldu.
  5. Dopu à una ora, u caprettu deve esse eliminata, a maschera chì si spargiu in tutta a longu di i capelli. U pruduttu hè acquafatu senza l'usi di shampoo - a catina hè perfettamente spuma.

Per via, invece di una caprettu di casa per a densità è rinfurzà i capelli, parechji caprucchieri ricunniscinu aduprà un mancu di sali di u melu. U saltu è u meli sò mischjerri in proporzioni equi è davanti à lavavvi a capu fissatu nantu à i radichi di i capelli. Questa prucedura pò esse sustituverà a mascara, se ùn avete micca u tempu librettu.

Muditu assai crescate u prugrammu di u capelli pezzi è di a mustarda. Ma vogliu a ghjustificà chì queste cumpunenti in casu di a sobredose pò causà crebe è perdita di u capeddu, perchè e persone cun pelliccia sensittativa ùn sò micca recommandé para such masks, è tutti l'altri anu deve osservà rigioni i proporzioni è aderiscenu à l'ora esatta da a prucedura.

A maiurezza cù pepite russa hè assai populari:

  1. Pigliate 1 cullenada di pumu rossu pallidu , o quant'è tinta di pezzina, aghjunghjenu 2 coperks. cullucelli di u meli è 10 ml di zucchero d'aloe. Mettite i ingredienti finu à ottene.
  2. Appena appiccicà à u scalpà, evitendu attaccà a fini di i capelli. Cubra a testa cù una tagale.
  3. Dopu à 20 minuti, a mascara chì deve esse lavata. Sì avete sentutu una sensazioni ardenti, pudete lavà a testa prima. Recomanatu Fate cusì cù l'acqua fresca.

A più maschera cù mustarda dà un effettu di calmu è à u stessu tempu nutre i capelli:

  1. Mix 1 colazione di pane e mustarda, 2 culleri di zuccheri è 4 cigliati. pizdu di u bretellu.
  2. Applijacciate à e razzi di capelli, distribuzione à longu.
  3. Pose nantu à un capu di calmericu durante 30 minuti.
  4. Rinfria u maschere cù l'acqua fresca senza applicà l'xampù. Pudete rinfresione i chjusi cù una sforza di u zuccaru di limonu in l'acqua per fà brilla.