Calzature - 2016 primavera

Impracticità, francu assurdità è pretenzioni - olii di moda di a donna, prisentatu in u quadru di cullezzione in a primavera-estiu di 2016, era cuntentu da l'absenza di tutte e cose. I diseggituri riisceru à diriggiri u prugettu creativu in un canciu praticu, equilibrali "moda per a moda" cù praticità. Classics paiamatu minimu attenzioni, in a tendenza di u futurisimu, l'uriginale di textures è e so cumpatizzioni, luminosità. I novità di i sposi di a primavera-2016 sò piacevuli à a varietà è a mancanza di banalità.

  1. Ballet . Incredibly comfortable for shoes for women, many designers paid attention. Ùn ci sia dubbitu chì gustu serà in moda, cum'è a primavera di 2016 hè un triunfu indisputable di i scarpi di ballet! I calzarii informalini s'innamanu di una bundanza di colori brillanti, lace, appliques, paillettes è perdi. Se Bottega Veneta, Etro è Emporio Armani anu troppu nantu à i materiali inghjinami, Zac Posen, Emilia Wickstead è Erdem suggerenu a cura di u falcu retro. Di sicuru, tali mudelli di scarpi in a stagione di primavera 2016 sò fatta cù una mudificazione à u presente. Per i amatori di u glamurativu è u stilu romanticu, i diseggiani di i marchi Miu Miu, Aquilanu Rimondi è Salvatore Ferragamo ponenu l'occasione di portà scarpi di ballet adornati cù cilesti anchi è cordami.
  2. Heel shoes . U tradiziunale tradiziunale, chì a moda di a offerta di a primavera-2016 prupone, hè un pezzu, solu remembranzanti di i barche spettoni, amatu di milioni di zitelli. I classici fideli sò Hermès, Gareth Pugh è Oscar de la Renta, è Marc Jacobs, Giamba è Emanuel Ungaro decide di pruvà cù u disignu è a forma di i scarpi, usando l'articulu lacrime, material futuristic metalizatu è calceti originali.
  3. Strapini . Una varietà di ricchettesi di banddi strette chì vemu in ropa, ma a cullizzioni di calzature di a primavera di 2016 ùn si prisenza micca. E strapianti horizontale di i culori più increscritti è e so cumminzioni adornanu tutti i scarpe casuale è mudelli per occasione speciale. U sole pò esse chjusu è nantu à una stabile "culonna", è nantu à una elegante "hairpin".
  4. High platform . A tendenza di calzature di l'anni passati hà raghjunata in a temporada primavera 2016. Daziunà i sperienze di e donne, i diseggiani creanu mudelli creati chì fronde nantu à a freerollness. L'stile di stidda simpaticu in questu sabbia hè armoniu cù u femininu. Sì i Chanel di i diseggenti vulianu spirimintari cù u sportiu sportu, Stella McCartney è Michael Kors s'è firmatu à u romanticu. I cateni massivi di metalli, rivè di diversi tullini - questa decorazione hè stata adatta cù sandali punk d'Tommy Hilfiger, Paul Smith, Mother of Pearl è Lacoste.
  5. Sports style . I slipones in u sportiu hè u favore di a staghjone primavera-estiu. È sempre, perchè oghji ponu esse mischjate cun vestiti, senza limità à i jeans. L'imitazioni di u calcariu, inseriti da i materiali di i texturizati differenti, a mancanza di una volta, lazzi è ancu carburanti stilizzati - l'scelta di slips , una sapori, mità sabbia, sapelli è moccasini hè assai larga!
  6. Stile greca . Una altra interpretazione di stile di moda in tuttu u so splendore! Ùn esse ripetuta a tendenza di e staggione passata, i disinfettori sugnu vulete torci in rizzulidi, rinfrescenu elegante cù e legs. U risultatu hè maravigghiusu è nisun passaghju di a tradizione antica!
  7. Calzature su misura Questu elementu di u decoru hè difficiulmente chjamatu novità, ma in u passatu franghjera hè statu dicurutu solu cù stivali è stivali. Oghje hà mudatu à i scarpi, sneakers e ancu couture. A forma di u piuvale, l'altezza di a so sole è l'altri dettu - sò petite chjorni, perchè tutti l'attenzioni devenu andà à u focu!