Ioga per i vechji

L'età è a mancanza di l'ammontu propiu di l'attività di u mutore, i musculi, i tendini sò sottopenniati, u corpu cù un colpu, hè inactive è stiff. Hè per quessa, malatii si sorgienu. Ioga pò esse l'elixir di una secunna ghjovana di e donne anziana. Ella rejuvenate è torna l'amore à u corpu.

Eserciti

Cumplassi un settimane di ioga di l'anziani, anche, in principiu, ùn anu micca un limite d'età. Puderanu esse utilizatu da i principianti in yoga di ogni età.

  1. U triangulu hè u primu pustamentu basicu. Pani sò divurziati, una mano nantu à u cume, cumencia à u puntu di u so limitu, cumincià à drencà. Scopre a to fàccia è elevate a manu. Rispira solu esse bè, fighjate à u palme. Fixemu a pusizione. Eseguemu eseguisce in l'altra parte.
  2. Da sta pusizzioni, avemu fattu sicuru in a seconda pusizzioni. I bracciami sò divorziati à u nivellu di u focu, a faccia aspetta, a pede di prima hè di curretta in l'angolo right. Seguità u rispiru. Fix the position and execute on the other side.
  3. A pusizioni di l'arbre - pudete restà in contru à u muru cun l'arritta. Pigliemu a perna cù a manu, mette in a superficia interna di a cella, cusì altru pussibule, cullate e mani, andemu à fiancu. U pesu di u corpu si ncusturnu nantu à a siconda, rimette. À u tempu, u sustegnu di u muru deve esse abbannunata.
  4. Partì ci andenu da culuri, pusendu un pede indeversu, u pede hà sviluppatu perpendicularmente. A manu nantu à u cane, culpiscenu per a perna, susciteghja a manu da u malu è aiuta per alcuni più. Ripetemu à l'altra parte.
  5. Cumpressinu in i nostri bracci, in u nostru rilassimu, pudemu movulemu, avemu allusingatu, u corpu si stendi à u codice. Invece di volta è curpite - fate 4 cicli.
  6. Fate nantu à u stomacu - a postura di un semicirculu. Cuglibiati sottu à i spalle, mi circà, e spalle se basgiate.
  7. A cobra principal - crià i nostri minzosi, bassa a nostra testa, sguassate i palme di i nostri mani sottu i spalle. E Palmi a voglia à cuddà e so ghjambi, risate l'altura, utilizendu solu i musculi di u spinu . Questa attività hè questu u più impurtante in ioga per l'anziani, perchè induce à intervene tutti i musculi in u core, rinfurzà è stende.
  8. Per mezu di i ghjinochji, aghjustemu da u pianu, susciteghju i ghjinochje è fate un bar. Scornate è cagiella in i nostri armi.
  9. Arrassamu in una putenza di u zitellu per u restu.