Dahlias per l'inguernu

Daghjetà immensu sò u sognu di qualchì maestru. Una pianta alta à a fine di l'estiu o di u vaghjimu hè coperta cù grandi inflorescenzi di fiori bianchi, purpuli, scarlatti è rosa. Ma in modu di priservà a dalegna per u prossimu veranu, deve esse appieghjatu in u vaghjimu, prima di i friddi di l'invernu. Cusì, parleremu di preparalli dahlias per l'inguernu.

Cumu preparatu Dahlias per l'inguernu?

Questi fiori in regions cun un clima cálido survive l'invierno in cundizzioni di minimu rifughju. À u listessu tempu, u sughjettu hè cupartu di humus o peat over the rizoma o simplicemente da sgummati.

Hè moltu di sicuru chì u vostru situ hè situatu in cundizioni assai severi di u cinturione cintrali, induve l'invirtini sò carattarizati da i chjami severi. Quessi ultimi sò enormi periculosi per a dahlia. Dunque, a pianta prupone una preparazione speciale, à dì:

Ogni stage serà scrittu in più detailed below.

Cume di tagghiassi per l'invierno?

À pruprietà di u viticultorii senza sapienti spessu prublemi innecessariu. In fattu, a poda hè una prumuzione di a furmazione di rinuziu per l'annu dopu, da ellu dopu puderebbenu belle bè. Cusì, sguassate una parte di u troncu, stimule a dàliu nantu à un marcu veloce di i rinu.

Per avè u tempu di ripiglià, a poda hè esposta à u principiu o à a fine d'uttrovi, uni pochi settimani prima di l'apparizione di fretes permanentemente. Se in a vostra località i frostati vèninu prima, guidate da questa ora.

Tagliate u tagliu cù un cutiddanti cutidianu o pruner. U tagliu deve esse à una altitudine di 10-12 cm da a superficia di a terra.

Cumu digià un tubbu latte?

In e rigioni induve scantificatu ghjunghje ghjornu in l'invernu, dàliesi in a terra pò moriri. Ancu l'esternu ùn pò micca prutezzione di risidiche. Hè se ti vulete mantene a vostra flora preferida, dubite, da digite a dàlii per l'invierno o micca, ùn deve esse micca.

Tuttavia, ùn hè micca bisognu di prescia per l'estrazzioni di tuberi. U fattu hè chì u capucino di creazione sò situati nantu à a cima di i tuberi, in u quale u fiorente dipende direttamente l'annu dopu. In u vaghjimu duveranu ripiglià, è da quandu serà pussibule di cavallu. U tempu ottimali hè l'apparizione di i primi ghjattuli serii. A solitu sta volta hè in uttrovi.

U prucessu di cavallu ùn hè micca piacevule, perchè avete bisognu di currettamente per ùn dannà i tuberi. Prima, l'arburu hè digatu cù e furculite o pala di ogni uccisu à una distanza di 25 cm da u troncu. Allora u rizoma hè stata cunceita. I razzii longi sò cutucati, è i tuberi si sò giustu per lavà di i microorganisimi è secenu per parechji anni.

Comu preparanu una bagnera di dahlia per u almacenamiento?

Dopu a scavu, i tuberi sò distanze cù cura. Ùn vi scurdate di marcà nantu à u tuber una varietà di dàlias. U cuteddu hè disinfestazione prima di l'usu, u sustegnu sopra a flame. Aciscite e tene di i tuberi di tarmini, putenti o dati, diversi spots, com'è u troncu restante. Tagliatu ancu e radichi.

Dopu à questu, a preparazione di dalie tuberculidi in inviu prupone acqua in una solu suluzione di permanganate di potasio. Se u tuber nascenu, pò esse mandatu à a lavanda. Ci hè una gran chance chì nantu à l'invernu sera di siccà è ùn sia impussìbule di principià a girmella.

Per assicurà chì e razzii ùn micca secca fora durante u storicu, certi ghjire di ghjardinà practican cum'è i tuberi cù u chatter clay. Dopu à u prucedimentu, i tuberi sughjenu assicurà da cumpletta.

Tutta i tuberi in cundizioni di 2 à 10 gradi. A temperatura più altu pò purtà à l'arrugamentu è a morte di u materiale di piantazione. Certi ghjurnoghlieddi pusonu i tuberi in parechje sacchetti di plastica cù u vermiculite.

L'altru opzione hè di mette in un cuntinuu cù a sera secca, turba o muscola. A capacità pò esse usata qualcosa - legno o plasticu, u principale hè chì hè seccu.