Ciò chì deve esse micca manghjatu durante a buntà?

U piriudu di a zinga u zitellu face serii limitati à a vita di a ghjovana mamma. Inclusa, una donna a questa ora deve de seguità da seguita ciò ch'ella manghja, perchè parechji prudutti ponanu dannà irreparabbile à a salute è a vita di foglie.

À u listessu tempu, ùn hè micca significatu à tuttu ciò chì duranta a lattazioni hè necessariu di privà di tutti i piacè è di rinunzià a molti platti. In fatti, se u zitellu ùn hà micca una tendenza à l'allergii, a mamma d'averrea pò manghjà quasi tuttu, salvu una certa lista di l'alimentari.

In questu articulu, ti dicu à voi chì ùn pudete manghjà di eterna e dà una lista di i alimentos impidenti.

Chì ùn pò esse cunsumatu mentre allargò?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì l'ughjettivu di e qualità ùn si pò micca cunsigliatu di u zitellu durante a piccula. Eccu tutti i prudutti di l'alcooludie è i medicini, limonadjezzi carbonati è acqua, è di tè forte è di cafè.

A lista di e cose chì ùn pò micca manghjate mentre allargate l'ingressu i seguenti prudutti:

Di sicuru, a lista di quellu chì pò esse micca manghjatu da a tacitazzioni hè assai relative. Dopu tuttu, l'organettu di ogni zitellu hè un individuale, è ùn ci hè garantitu chì serà da sti prudutti chì avarà avè conseqüenzi avversi o cumplicità. À u stessu tempu, certi babotti ùn si ponnu micca tastate altri platti chì ùn sò micca include in questa lista.

Hè per questu ghjente oghje ghjente oghje piglià a decisione chì unu ùn deve mancu manghjà in l'amegà in u so casu particulari cù u metu "prucessu è d'errore". Apaga gradualmente todo, a donna seguita seguita a reaczione di i migghiori è nota a manifestazioni sfavugati, se ne necessariu ajustà a dieta.

Solu in questu manera pò identificà quelli prudutti chì causanu intolerance individuali à migliori è escludendu u so cuntattu cù allergens. Inoltre, parechji platti puderanu avè perffèmici contr'à u pezzu digestivu di u babbu. Per evitari, prima di espansione a dieta di una ghjovana mamma, avete bisognu di cunsultà un duttore.