Cume diventa una ragazza intelligente?

Nuvembre o dopu, ogni ragazza si sente un prugrammu rigalu di qualcosa in una cunversione di e donne anziane: "Hà averete imparà, hè una donna assai intelligente". È in questu mumentu per a prima volta in a so vita, pensa nantu à cum'è diventà una chjesa intelligente. Chì significà u cuncettu di "donna intelligente è sàvia", è hè dinò una tecnica chì deve esse diventata cum'è diventà una donna veramente intragna - parlamemu di stu articulu.

Estereotipi nantu à e donne

U tema di a mente femina hè cusì completa di stereotipi chì avè qualchì volta u principiu di contradicà l'altri. A verità pò esse truvata attent'à elli è fighjendu a parte di a verità in ogni di elli.

Stereotipu u primu. Horror, quantu un piacè - cute, chì stupidu

A donna intelligente ùn hè micca successu cù l'omi - questa hè l'idea principale di sta categuria. Ùn hè micca sexy, hè fridda è frigida. Hè un abundanti sculare blu, infelice in a so vita persunale. E in generale nimu ùn vole. L'ultima manifestazione si mostra megliu l'urìgine di stu stereotipu cumuni: da a strata di a pupulazione maschile, chì misuranu a so propria utilità da a consistenza sessuale. È se l'ultimi ùn hè micca bellu, questi sò chjappi di i bè ghjente anu avutu a culpa, sò tutti suli, sì.

Quale hè prufittu di stu stereotipu: l' omu insicurate cù bassu intelligenza.

U stereotipu di u sicondu: a mente femina ùn sianu micca

U numaru d'aforismi annantu à u sughjettu hè infinitu. Una trappula psicologica ben cunnisciuta - prova di pruvucari chì ùn sò micca una barca di u desertu. U studiu amparò chì i studenti femine scritanu e teste ugualmente ben cù i giovani studienti. Ma in u casu quandu u lettore davanti à a distribuzione di e tarei hà permessu di un belli-dubbitu in l'intellettu femminile - e fiorini dimustravanu i pejimi risultati. Invece, ùn sarà micca difficileta infurmazione nantu à e megliesten femini chì anu richisciutu a civilisazione umana à a storia.

Quale avete qualità d'stu stereotipu: omini cu poca intelliġenza.

Stereotipu u terzu: u menti femminile hè a saviezza femina

E a saviezza femina hè di ammuccià a vostra mente, per piace i omini. A donna intelligente è sàvia ùn hà mai permette di dubbienu chì l'omu hè u più impurtante, u più intelligente, hà decisu todo, è hà fattu solu ellu stessu. Una donna intelligente ùn mai ùn foca nantu à i so rializazioni, i so meriti - chì site! Saria statu un attu stupidu, chì si dispendia. Una donna intelligente si vidiggia: ella deve esse bella, cattiva, pronta è alimenta à ogni mumentu di u ghjornu, è carizzi. Solu una bella bellezza è intelligente pò esse successu - prima maritaru, è poi mantene una famiglia.

Quale hè chì benefica d'stu stereotipu: omu egoistu cun ogni livellu di intelligenza.

U terzu estereotipu hè sustinutu da e donne è più di l'altri dui. In questa categoria sò i cunsiglii di e mamma, aunche, à l'avuela - per dà, perdurà, per piglià in più, è di sminuazione. No sorpresa - durante seculi sta cumpurtamentu hà permessu di una donna è un bat per ùn esse, è almenu qualchì pusizzioni suciale per occupà.

Chì significà una donna intelligente?

Regresu a la giovane chì cerca a risposta à a question "cum'è diventà una donna intelligente". Estereotipi, avemu abbandunatu, oghji alloghju in cerca di belli è intelligenti, è cusì cuntenti, donne. E truvamu un gran numaru di elli: in a pulitica, in l'affari, in u top management. Questi omi ùn anu micca agitu di l'expectativa di a società - elli stessi una socie per elli. Scelta un stili di vestiti è cumpurtamentu, circannu di a so propria armunia. I so vita persunale dimustranu a risposta à a quistione: "L'omi amate e donne intelligente?". Sì, ma solu l'omu sàviu. Dopu tuttu, un partenarii riprisentanti, induve ùn saranu senza servizii sacrificatori, puderanu crià dui persone razootti.

Allora cum'è diventà una donna intelligente: per viaghjà cum'è una persona femminile scelta, o per rinforà a parte femina è sopra l'expectativa. Cridendu chì per questu sarà chjamatu una donna reali savana? Ogni tutti facenu un sceltu per ellu stessu.