Melone durante u travagliu

U fruttu succetu è fragrante hè tradiziunale presente in a menzione di a maiò parte di e famigghi domestici. Ma quandu u babbu chì aspetta ghjuvintà, i mariti di eterna sò spessu di ricurdà a so dieta. Dopu tuttu, l'immurariu digestivu di u zitellu ùn hè mancu pudè digià è digià digià un pocu di i sustanzi chì venenu cù u lettu di mamma. Per quessa, a quistione si hè pussibule di manghjà un melone duranti a picciuttedda ferme apertu à e mamma chì aduranu stu fruttu prima di a gravidenza. Cuntenece chì l'esperti parranu d'questu.

Hè u melone útil à e mammi infermieri?

Questa cultura di melone si cumplimenti perfetta a sedienta è serve com'è un tonicu excellentu. In ogni casu, l'usu di u melone durante l'alleramentu in i zitelli faci solu una alergia maiò. I medichi si sò pruvucati chì a probabilità di questu hè significativamente aumentata si a mamma hè un allerista cuntere. A predilettenza à stu statu hè spessu hereditaria.

Ùn si scurdate micca chì u melone hè un veru campiunatu in u cuntenutu di zucaroli, cunziddi carbuidrati veloci. Sti tali sustanziali ponu purtari a fermentazione severa in u stomacu di u zitellu chì ùn sò micca stufa chì sò cumposti bisogni è causanu còlicu è a crescita di a produzzione di gas. Per quessa, i pediatri chì anu avutu, chì e zitelle sò interessate da esse permessa di manghjà u melone durante a piccula annata in u primu mese di a vita di u zitellu, generalmente risponde negativamente. Ancu s'è adore u pruduttu naturali, ùn deverà micca di utilizallu durante i primi trè mesi da a vita di u so figliolu.

Quandu u zitellu hà cultivatu pocu è ùn avete micca bisognu di una reacurazione allergiunata à l'altri legumi è i frutti, pruvate gradualment à restitu u melone à u menu. In questu casu, ùn deve micca abbandunatu solu. U melon in furmagliu pic à l'ameglie hè per i ragiò seguenti:

  1. Questu fruttu hè cunsideratu un veru tesoru di i vitamini è i microelementi. Hè diventeranu un assistente affidante à a lotta contru à u cori, u fegaru è di a rinite, gout, reumatismu, è rinforza l'immunità. Inoltre, u melone hè riccu à a fibra naturali è u carotene, chì face un elementu indispensabile in u trattamentu di stinpi e altre disfunzioni in u ventu.
  2. Per sapè quì uni pochi fette di melone hè assai utile per a lattazioni, cum'è stimulates una marea intensa di latte da a mamma.
  3. Un tali pruduce prumove a limpieza completa di u corpu è nurimalizà u travagliu di i riti.

Regoli per l'usu di melone

Sè dite chì hè pussibule di manghjà melone durante a zucca, ùn anu micca: si seguite certu regule, hè assicurativu. Prima di tuttu, cumincia ad ingressu à u menu cù un pezzu, chì hè cunsigliu di manghjà in a mattina. Se u zitellu senti bè è ùn vedi micca ragus in u pelle, u so banna ùn hà micca cambiatu, ma a so salute ùn hà aghjustatu, u ghjornu dopu a mamma d'ailazione pò trattà cù bi ofimenti di melone. A parte di a distribuzione massima di u pruduttu à a fine di a settimana hè di 3-4 fette.

Ùn manghjate un melone nantu à un stomacu vacanti. Mamma, patitu di gastritis, colitis, malatia d'ulcerum peptica, hè ancu megliu di rinunzià sta frutta. Melone hè capacitu di pruvucà una aggravazioni di qualchi pulitichi serii di u viaghju gastrointestinali. Cù diabetes, u so usu hè contraindicatu strettu.

Sceglie un melone, una mamma d'invalidazione deve esse speciale cura. Hè desirabili chì a superficia di u fruttu ùn anu micca cicati è crachi, chì spessu conti a bacteria patogeni. Per cumprà un melone cutucatu hè ancu assai risicatu. Sì avè sempre regale una tenda melone è scontru parechji fenomeni chjamati cum'è vomiting, diarrea, nausea, - immediata piglià una preparazione absorbente cumu u carbonu activatu è chjamà ambulanza.