Monurinu cù l'ameglie

A preparazione moderna "Monurale" hà l'apparechju antibacteriale è hè più spessu usata per u trattamentu di infezzioni di u pulitariu urinale (a più frecuentamente hè a cistitis, a uretritis) è rapprisenta granule per a preparazione di sicurezza. A droga hè stata 1 ora di notte, dissolvi u grànuli in a terza parte di un vetru d'acqua fogera. Dientificazione prima di questu averebbe esse almenu duie ore, è a vucale hè stata vacante. In regula, una dosita di a droga hè abbastanza per u trattamentu. Questu hè spiegatu da u fattu chì a so alta cuncissione ferma in u corpu per un o dui ghjorni è questu hè abbastanza bundanza per distrughjini i microorganisimi chì causanu a malatia.

Azione di Monurale per i zitelli

A cistite si pò parechje in una mamma d'invalidazione, a question si sorgieghja d'esse possibili d'utilizà Monurale per l'ambrati. A risposta à sta quistione si deve solu da u duttore. U duttore decide di utilizà questa droga, in quantu a gravità di a malatia. Di solitu, quandu Monurale hè prescribed to nursing oghji, a lactation hè cunsigliata per esse firmata da dui ghjorni, finu à chì a medicina hè tutta sana da u corpu. U principale attivu attivu di a droga (fosfomicina) entre u latte maternelle in alta concentrazione è pò esse riesce cunsiquenzi à u zitellu. Mamma per a prisirvazioni di a tacchizzata hà da bisognu di qualchì sforzu è necessantamente di decante.

In i casi particularmente severi o cù esseze ripetutivi di l'infezzione, prescriva a droga novamente. Acepta, generalmente dopu 48 ori, ma micca prima di un ghjornu dopu. In casu di ripresa di piglià a droga, a tuccaria duverà esse postposta per un perdu di u tempu, cù u grande desideriu è a patience di a mamma, l'alimentazione di u fugliu pò esse ritruvatu.