Compota di rossu rossu di muntagna per l'inguernu

A manera più faciule d'arricchisce cù vitamina in a staghjunazione fritta hè di fà un cumpote di cendrai russu per l'inviu. Senza assai sforzu, utilizandu solu uni pochi ingredienti, pudete apprezzate un beie cicatrisu chì diversificeghja i vostri fugliali di casa.

Compotiu di manzili, carni rossu di muntagna è cignale

U trio di l'ingredienti più accessibili è utili di a staghjoni hè grande per fà una zuccaru sana cù u gustu dispusitivu è u color rubi rico.

Ingredients:

Preparazione

Legami di spine è latte intrappete, rinfrisce è biancu per sguassà l'amarezza. Tagliate u pezzi in tagliati, scorcia i piatti è aghjunghje in u panu cù i baga d'aranciu è a carna di muntagna. Trasfurza i ingredienti cù u zuccheru, pour l'acqua è fateurà finu à fervura. Furmà a buccia cun cura in un contene di sterile, rende è falla fruttu, lampèndusi i vatti.

Compoti di aranciu rossu - una ricetta simplici

Per a preparazione di cumpote seleziunatu è grande di frutte di fruttu di muntagna, facilmente di fruttu di zucchero. Prima di fà compota di carna russa di muntagna, i frutti di bocca scumpariscenu duranti parechji minuti, poi abbandunatu in acqua fridda per sguassà l'amarezza di u fruttu.

Ingredients:

Preparazione

Piglia lavatu è dispostu di baga di fraschi di muntagna, poi poverò in un putu è fate in ghjocu. Per fà u zucchero di u zucchero, hè abbastanza da disolvià u zuccheru in acqua calenta è fracete finu à chì i cristalli anu dissolutu. U calchinu biancu àvevà esse scurazzate, fogghi cuntadore è fassi per i boli, chì supraneghja i spiculi di u cane. Rolla a pratica in un'arnacqua fria.

Compota di carna russa di muntagna invernu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Bovini lavati è secci di carni di muntagna si mette in un caprettu sanu. Scopre a carna di u zuccheru, fate l'acqua furiosa è cogliu cù una tapa, mette in u fornu durante 20 minuti à una temperatura di 120 gradi. Imprudisce cù cura a billetta chjara da u fornu, rintraghji cun una stindula sterile è lasciate per friddà.