Cocktail Cuba Libre

"Cuba Libre" o altri "Cuba libera", hè cunsideratu unu di i cótezzi più populari. Hè stata prima preparata in u principiu di u XXu seculu in L'Avana à a dumanda di un capitanu americanu chì urdinò una misura di cola è ron cù l'addumitu di limone. A so famiglia frenziede di questu beatu hè dettu à i suldati, da quale sferiti immediatamente in gustu è gustu. Li manghjonu cù un brindisi "per una Cuba libera", perchè tutti l'operazioni militari funziona durante a guerra Spanjola-Americana.

Oghje senza stu cocktail hè assai difficiuta di imaghjine di ogni ghjovanu americanu. Rum cù cola hè vindutu in tutti i ristorante è i clubs. Ma puderamu aiutà oghje per fà sta zicchini. In casa, hè prestu simplicemente è rapidamente. Scupremu per preparà un cocktail "Cuba Libre".

Ricetta Cocktail

Ingredients:

Preparazione

Allora, in a ricetta classica, in solitu una proporzione di 1: 3 hè aduprata, per quessa, una parte di u rume hè stata presa è mischju cù questa sette parte di u cola. Facemu un biccheri d'altu, fate in ghjornu cun cubbi di ghiaccio. Allora aghjunghjite u zucchero di calce fresca, aghjunghje biancu rume è fremenu cun cura Coca-Cola. Piglia assai cuncetazione di tuttu, vintu nantu à i vetru, dicendu a cima cù tagliati di calce è serve u bè da a tavula. U cocktail cù a cola americana "Cuba Libra" hè drunata solu per un tubu per apprezzà u so gustu è dilicatu.

Còctica Cuba libera

Ingredients:

Preparazione

In un vintu cchiu vistu s'innamurò di modu di ghiacciu. Pundu pour cura Coca-Cola. In u agitadoru aghjunghje rumen è u zucchero di limonu, aghjunghje a mezcheta à a cola senza misurazione. A punta di u vetru hè aggratu cù un slice di limonu o un paraplu di carta. Cusì un cocktail cù rum è cola hè prestu!