Haley Baldwin per a rivista Lu paperu si hè diventatu in una brunetta ardente

U mudellu di 19 anni di Haley Baldwin hè allunatu à vede pilu rubio, ma l'altru ghjornu hà impressionu à i so fanali cun cambiamenti cardinale: a zitella turnò in una bruna. Ghjè accadutu cù i so capelli naturali, o pruvò à una parrucca, mentre chì ferma un misteru, ma, sicondu parechji fanatici, sta stampa ferma.

Haley Baldwin pè a rivista Paper

Modellu americanu è figliola di Stephen Baldwin Haley hè statu in fronte di a camera di u famusu fotografu Cameron McCool in parechni imagine. I primi culpiscinu tutti cù u so brillo. In a stampa a ragazza pò esse vistutu in un vistitu russu brillanti cù un scogliu profundo.

A seconda stampa ùn hè micca menu impressesca. In a photo, Baldwin hè nantu à u bar. À questu, a zitella purga qualcosa in un vetru, posing in una manera rilassata. Per questa immubiliata, Haley hà vistutu un vistitu tutale di blu-blu è un bracciu bra blu, chì era seducente per sminnà da a causa di a chjappa fiorta.

In a terza fotografia, u mudellu adopru in un attuitu rilassatu. Baldwin hè statu assicuratu nantu à a catedra cun un pensativu è à u listessu tempu una natura indiferente. A zitella prisenterà à i lettori di a rivista Pittura una bagnada bianca, chì hè in brodata cù una quantità enorme di perdi.

A quarta freti di Hayley era assai attichju. A zitella hè fotografiatu in tanti calaux trousers con tela d'altitudine, pantalon massi cù un grande taccu è una durata di bianca, chì hà apertu a parte di pettu. Stu gruppu, sicondu parechje fanatile, ùn pudia micca esse ricordatu à a ropa chì si trovanu usati in i 70, è questa era l'idea principale di a sesión di foto.

A quinta immagine chì i lettori di u Papiru librettu se puderanu vede sarà ricurdatu da parechji faldes nè di neve cù for sbigliati di culurite cù bè perli bianchi. L'imaghjera hè supplementata da una cardigan negra cù un patrone di diamante. Questa opzione era piacevule da tanti fanni di Haley è l'hà daveru più l'elegante.

A secunna settanta prima di i libretti Baldwin si prisintò in un vistitu biancu, chì consistia di trousers è un capelli longu. L'imaghjera era cumplementata da una corta bianca nìmira chì hà vidutu assai armunizie cù u listessu colore di capelli, è di scarpi anormali di u tufu: leopardo cù cori.

L'ultima, a fine, l'imaghjini addivintau u più riescita. U fotografu hà sceltu di livà l'oeil in una bracciale brillanti cù un scollucciu profonda è i pantaloni di batte. A tuttu questu, u mudellu hà purtatu un pezzu bellu pezzu ghjustu è un grossu aneddu in forma di una croce brillanti.

Leghje ancu

Baldwin recente hà iniziatu à cunquistà u podju

Haley hè natu in a famiglia di u prughjettu Stephen Baldwin è u modista Kenny Baldwin. I parezzi guardianu cura di a figliola di l'effetti dannuali di i pari, perchè a zitella mai hà assistitu à a scola, impegata cù i maestri in casa. Dopu avè a zitiddina, Haley hà assistitu à e lezioni di ballet, è a vuluntà di diventà mudellu ùn hà micca abbandunatu a zitella da 5 anni. Carrera principia allora tardi: à 15, ma già da 19 sò divinni cunnisciutu in u mondu. Hà creditatu cun affari cun Justin Bieber, anche chì i celebriti ùn anu micca cunfirmata a so rilazioni.