Appiamentu adattatu in i zitelli

A ghjovana mamma di un carusgiu nascit novu face unepoche di prublemi, a cume chì hè a nicissità d'amparà cumu nutreghje cù u so lattu è, in particulare, applica à u pettu. Hè da a cugliera diretta è u cumplizzioni cun certu cunsiglii chì u successu di tuttu l'alleramentu maternale dipende.

Oghje sempre in i sughjetti di maternità i figlioli è e donne sò intrudutti à i sutilii basi di i zitelli, in ogni casu, questu hè micca sempre u casu. Hè per questa raghjoni chì l'expectante mamma, davanti à a nascita di u zitellu, anu familiarizà indipindente da a tecnica di l'appiecazione curretta di u natuvutu duranti l'alleanza è vede u video d'indicazione chì sò largamente dispunibili nantu à Internet.

A tecnica di appiecazione adattata in a lactosa

Per amparà l'emozioni pusitivamenti pusitivi solu, sia à a mamma ghjovana è a criatura, i seguenti raccordji avissiru osservatu:

  1. Pigliate a pusizione più còmicu per sè stessu. Ogni donna decide di modu indipendenti chì cumu alimenta di u zitellu natuvutu - senti, stinnatu o standing, ma à u tempu di scelta, deve esse cunsideratu chì stu prucessu dura u tempu assai è a ghjovana mamma pò stà fughjita.
  2. In tuttu, l'alimentu chì u zitellu deve esse tucatu à u corpu di a mamma, è a so fàccia ùn deve esse diventata à u pico. In questu casu, a capu è a postura di u zitellu ùn ponu esse riabilitatu rìgidi, perchè deve esse capaci di cambià è rigulari a pusizioni di u bignanu di a mamma in u so bocca.
  3. U ferri è i fogghi di bocca avisso esse situatu à una distanza stretta da u pettu di a mo mamma, ma ùn si stà in ghjocu. Ùn lasciemu chì u zitellu ùn puderebbenu bisogna à u babbone - quessu aumenta u probabilitate di una prupositu di a superficia.
  4. Ùn ponite u panece in bocca di u babbu. Aspettu finu à ellu stessu.
  5. Se a mungula captu u pezzu bè, hà bisognu à a bocca ùn solu u pezzu stessu, ma ancu l'areola. I sponges di u zitellu deve esse ghjustu. U pezzu di u babbu ci vole à pressu propiu abbastanza contru à u pettu di a mamma, è in tuttu u periodu di u succorsu, ùn deveria micca altri soni ma scepti. Inoltre, a ghjovana mamma ùn deve avè micca spirimintassi ogni maladie. Sì tutti sti cundizioni sò scelti, l'alimentazione solu dà l'emozioni pusitivi. Inutile, a ghjovana mamma debbuli liberamente da a bocca di u zitellu, sguassate cun un zitellu nantu à u mandibule, è torna torna d'avvena a cunchizazione di u caprettu.

Sicura chì l'appiecazione curretta di u zitellu à u pettu hè assai impurtante per l'organizazione sana di a so alimenta naturali. Intantu, una donna hà da capiscenu è altri sapori di stu prucessu. Allora, a maiò massima di specialista in HS è i duttori recettanu durante una alimentazione per offre un solu un travagliu è cambiassi e glándula mamaria solu dopu chì u zitellu hà vacippatu micca solu unu d'elli.

Chjesa una pene in l'alimentazione cun lezzione "fronta", chì hè necessariu per u zitellu per riceve una cantità di u liquid, è "back", chì porta casi tutte e vitamine. In casu, se u zitellu ùn hè micca gorged cun leche da un pettu, hè pussibule offerte un secondatu, ma puderete fà solu questu dopu cunsigliatu un spicializatu.

Ancu parechji oghji ghjovani decide micca di pudè zuccaratu per e quarchi diffikuliti chì si sviluppanu, de rignamentu, deve esse cumpresi chì hè u lettu di mamma chì hà a furmula ottimali per l'alimentazione di u zitellu, è di privà di sta preziosa è sana senza boni ragiunata per questu.