Immunoglobulina umana nurmale

L'immunoglobulina umana urinale hè una droga di prevenzioni di droga chì hè cunsiderata cum'è un gruppu d'agenti immunostimulanti è immunomodulatori. Hè pruduciutu da u sangue di donatori sanu chì anu sughjatu cuncorsi clinichi speciali è testi di laburatorii è ùn anu micca evidenza d'infezzione di sangue (in particulari, infezioni di HIV, l'hepatitis C è B).

U compunente principalu di sta droga hè a frazzioni immunologicamente attivu di a prutezione di sangue, chì hè in particulare l'immunoglobulina G è cunteni l'immunoglobulina M è l'immunoglobulina A in cuntenuti chjucchi. A preparazione hè purificata, concentrata è virali inattivata durante a fabricazione. L'immunoglobulina umana normale ùn manca di preservatori è antibiotici, cum'è stabilizante contene glicina.

U libru di forma è u metu di utilizà l'immunoglobulina umana nurmale

A medica pò essa pruduttu in forma di una suluzione, prugnata in l'ampoules, o cum'è un liofilizatu per fà una soluzione, imballata in buttigli. In liquidu forma hè culoru o oghje, trasparente. U liofilettu di una immunoglobulina umana nurmale hè una massa bianca igroscòpica poru. L'immunoglobulina umana hè aduprata per amministrazzioni intramusculara (injections) è intravenosa (droppa).

Propiani di l'immunoglobulina umana nurmale

A droga hà e proprietà di a immunoglobulina G, chì hè dispunibule in persona sana. Quandu ci hè introduttu, l'effetti chì seguenu:

Indications per l'usu di l'immunoglobulina umana nurmale:

Eterazione è contraindicazione di l'immunoglobulina umana nurmale

Eterni secondarie di piglià l'immunoglobulina umana nurmale:

Contraindicazioni à a presentazione di l'immunoglobulina umana nurmale:

Cu cura, a medicina si usa quandu:

Inoltre, quandu usu di a droga, hè cunsideratu chì a so amministrazione hà debilitatu temporaneamente l'effettu di i vaccinemi viventi contra e patologii cum'è a rubella, i svilopuli, a sannula è a varicedda.