Museu di l'Arte Folk Americana


Hè erroneu hè quellu chì pensa chì in Cile si vanu solu di manghjalli i pezzi di marocchina è per esse direttamente. Ancu s'ellu ferma vicinu à a capitale sò resorts beni equipati è i spiaghjani, induve migliori di turisti anu impegnu di andà, ma in Santiago ci sò posti interessanti chì devi esse vistu, per esempiu, u Museu di l'Arte Folkuali Americana.

Storia di u museu

U museu hè stituutu à l'Università Chilena, nantu à a basa di a Facultà di l'Arti. U 1942 era marcatu da a prima esposizione di exhibiti di l'arti di pittura di quasi tutti i paesi di u cuntinenti. Hè urganizatu in unorgamentu di u 100 anniversariu di l'Università Statale. Allora era decisu di cullittà in un postu permanente u più vedaddiu è di vede prima.

Tandu una grandi impegazione hè stata coronata di successu, gràzia à u sustegnu di u Ministeriu di l'Affari Esteri, u pueta Pablo Neruda è parechje altre famosi famosi di l'America Latina. Per rinfurzà u museu, i paesi cum'è l'Argentina, Boliviana, Colombia, Guatemala, Messico, Paraguay, u Perù rispunnìvanu.

A cunferma ufficiale di a creazione di u museu hè statu annunziatu in u 1943 da u Cunsigliu di Culleghji, ma l'avvenimentu solenni per a apertura si hè stata solu in un annu - u 20 dicembre di u 1944. In prima, u museu si trova in u casteddu di Hidalgo del Cerro in u monte di Santa Lucia .

U primu in u libru di discrizzioni abbandunate e so dui signatures - Pablo Neruda è Nicanor Parra, chì parle di l'impurtanza di l'avvenimentu per a cultura chilena. In ogni casu, seguitanu i tempi difficiuli per u museu, quandu parti di l'exposures anu persu o spoiled. Hè sopravivutu ancu à u focu, intervenzione militari à l'Università di Chile.

Infine, in u 1998, paghe un novu edifore cumandu à a Strada Kompania, induve oghje ghjornu u museu cuntene a so attività. Malgradu i grani pratichi, u museu hà sappiutu di salvà più di 6000 articuli vali. Oghje attivamente funzioni, riceve i turisti, è mantene ancu una cunnessione cù l'artiaghjani è artisti moderni.

Chì vedi in u museu?

I più canti famosi sò l'Arcuni Mapuche, opere di ceramica di talagante, ceramica di Quincamali, chì includenu una cullizzioni di tessili unichi di tuttu u Sudamerica. Inoltre, ci sò constantemente teniate parechji esicuzzioni. I so travaglii sò presentati à u publicu da i maestri muderni, longu ricunnisciuti è premiati artisti.

A cullizzioni di u museu aperta l'ochji di i turisti à a cultura di a pupulazioni di quasi tutta l'America di u Sud. U ticket per cumprà ùn hè micca necessariu, perchè l'entrata hè liberu.