Exercise cù u stessu pisu

A decisione per andà in sportu, u primu chì vene in mente hè a compra di una sottili à u gimma . Tuttavia, ci hè una altra volta di a situazione - esercizii cù u stessu pisu. Per pudè cresce u trisoru di musculu è tone ùn avete micca pussibulità o altre pesura, perchè l'ultima pugnale hè u vostru stessu pesu.

Esercizii di forza cù u so stessu pisu sò in fattu triviale per noi di l'scola passata. Quessi sò push-ups, pull-ups in a bar, è ancu sit-ups. Nunda complicatu, ma l'effettu ùn sarà longu in venite.

Quandu travagliatu cù u stessu pisu, a massa muscula rivolverà più lento chì quandu si fegate in simulatori. Questu quì, hè l'unicu negativu, chì per a maiò parte di a ghjente ùn hè micca un impadroniu.

Eserciti

  1. U primu exercitu cù u pesu di u vostru corpu hè squattatu tradiziunali. Curniette nantu à a larghezza di i spalle, i braccia stinnilicati davanti à ellu. U pianu di corpusenu quellu nantu à i taccasi, uttinutu in squattendu è escizzione in l'ascesa.
  2. PI - u pede di ghjusta à u dintorni, doblegate, pisu di corpu à u left. O maggiu di u corpu, e mani sò abbattuti, sùrgiri u pilatu di dirittu, l'alcanza finu à a fine. Amu u casu in IP. Allora volta, attaccarà è ascultallu.
  3. Puderete u corpu di fronte, a cala di ghjusta in a listessa pusizzioni cum'è in l'exercitu previ. Arrassamu a vaddi à l'ascultu, è, senza sdirillà à u pianu, l'allargàrinuà. Allora torna u pede à u pianu, riniscevi u corpu è fate tuttu u novu. Questu serceranu cù u so stessu pisu hè unu è u megliu per a furmazione di stampa è coordinazione.
  4. Exercise l'eserciteti 2 è 3 nantu à u pedestre satu.
  5. Avemu in tutti quattru, u pesu di u corpu à u brazzu u ghjornu à u ghjornu à u ghjornu. A manna lefte hè stata rimena, u bravu u dirittu hè davanti. Doppu l'inalzà ci bassu i membri, nantu à l'exhalazione avemu criatu. In l'ultima repetizione, riparisce a pusizione di u brazzu e l'arma rimettati è salva per 20 sondi. Questu hè un exercitu basatu cù u so pesu propiu, chì avemu più à cumpone.
  6. L'IP hè a listessa. U bravu drittu è a ria u ghjornu sò stirminiati, nantu à l'exhalazione, pagà u ghjinochju è u bracciu, chì facenu torce - aghjustemu u coddu per u ghjornu à u ghjallu. Ùn infine i membri à u pianu, rinviate à una pusizioni estesa.
  7. Siegnenu in u soffiu, e mani tenenu in i calcutti, trasfiriu u pesu di u corpu à i buttiglii, rinviate i gammi è piglià i calzini cù i nostri mani in noi. Let go of our hands, stirenghji in fronte di noi, i nostri perte quì in pusizione. A volta agghicate e nostre mani da i pedi, da liberà è fiscale a pusizione. In questu esercitu, ùn pò micca esse di "restà" cù i vostri pedi in u pavimentu, sò sempre u tempu cullucatu.
  8. IP - u stessu, mani tenente nantu à i maghi risanati, avemu chjapputu è aperta i nostri peri in larghezza.
  9. Sit à a farfalla - piedi, ripòsite in manu, strapie u corpu di u pianu. Avemu sempre in dui punti - piedi è mani. Fixemu a pusizione.
  10. Portemu a realizazione stinendu per rilassate i musculi - u ghjinochju à aghjunghjenu davanti à ellu, a seconda ghinocchia hè rimette da volta, u corpu hè nantu à u corpu bent.