Triceps training

Ùn ci hè nunda più triste quandu avete capitu chì tutte e vostre "milioni" di a faccia hè corruptata da mani flabby, saggy. U cusì risultati di a dicisioni di "moth", anche u fattu chì e donne arraggiranu i paese di u parcorsu kilogrammi più peschi, lavate è lavate, vacuum è scuperta, amassi a massa è vendu a carne. Parirati, perchè avemu bisognu di qualchì triceps di furmazione, quandu avemu digià principale in tuttu u nostru travagliu à e nostre mani. Hè dinò, è ghjè un piace chì, perchè noi chì facemu in casa, chì solu i musculi ùn sò micca implicati in questu, ma micca triceps.

Attribuzioni di l' addevu di i triceps sò chì i musculi sò furmatu in isolatu è propiu. Duranti a furmazione, hè impurtante ancu quantu intesu di "travagliu" cù i musculi, perchè qualchissia cume di pensamentu stranu, è i musculi cumincià immediatamenti da sichkat.

Eserciti

  1. Prima di praticà u prugramma di furmazione à i tricepsi, dedicate à u minimu 5 minuti à calà à calà è calche a cinta di spalla.
  2. Avemu bisogni chì pesanu 2 - 3 kg è una rugna.
  3. I peri anch'elli sò largheghde elli annette, liggeru apiece, i coglini pressu à i costi, e vrazza addivati ​​à u nivellu di pettu. Ricerche e mani in daretu, è ponenu finu à a fine. Facemu i cœurs duvuli è infundibule, nantu à l'exhalazione cunsacreghje i nostri armi. Scalfamu 20 vede.
  4. Chjapperà nantu à a rugna, ripigliate a manu nantu à u pavone, e perte bent. Arrassamu, riaghjustendu u corpu, u pesu - in i pierdi tombani è e mani. Facemu i nostri bracci in i coddi è fàtela i nostri nippi à u pianu, stende i nostri bracciali è l'exhalate cum'è l'exhale. Avemu 15-20 volta.
  5. Standing, pigliemu pescuvi di manu, avemu spianciatu i nostri mani à u latu à l'altitudine di u spinu. Ci putemu attruà e mani in fronte è in exhalazione mani aperti.
  6. Per u vechju intricatu di l'esercitu di triceps in casa, pigliate un pesu più un pesu più altu, accòsenu cù e mani, svantaghji da a testa à u livellu di l'omopuli. À l'exhalazione, facemu oghje l'attrachju nantu à e straggi di sopra à livanti. Per via inhalazione, tornammu à a pusizione di partenza. Scalfamu 20 vede.