Cumu serà più flexible?

Nimu ùn ci piace à e pelle fatti nantu à i comicci americani, ma tutti sò felice cù l'acne Berry com un cat femminile. È ùn hè micca solu a bellezza di una attrice talentosa, ma ancu a flessibilità viaghja da sta donna charming. E, sicuru, a bella meza di l'umanità dopu à veda sta pelliccia si face si dumandassi cumu si sarà assai flexible, cum'è un gattu.

Ci sò dui opinioni nantu à questu materiu - quarchi dicenu per esse flexicle, unu deve nascitu, avutri sustene chì questa capacità pò esse sviluppata. Infatti, tutte sti flessibilità naturali sò dirittu, è di questi ùn anu bisognu à guardà micca. Ma di diventà più flexibule è plastica, forsi non comu ginnastica, ma ancu in un bonu livellu, forsi. Ciò chì hè necessariu per questu, dumandate, sò qualchì tecnulugia speciale o assistendu a classi carichi? Ùn hè bisognu di furmà in casa, tutte ciò chì hè necessariu hè quasi una mitità di una ora di tempu libbira ogni ghjornu è perseveranza per quandu ùn rinuncia micca da u primu ghjornu. Sè straccatu di diventà rapidamente rapidamente, mentre ùn pò esse ghjucatu à u pianu cun le mani, pensate à vede s'ellu avete bisognu. Perchè ùn hè micca pussibule di ottene rapidamente a flessibilità di a cat, avemu bisognu di furmazione, perduva assai più di 1 simana.

Allora, se decide di diventà più flexice, scurdate a parola "rapidu" è sò pronti per travaglià nantu à elli cum'è diligenza quantu sceglite un disegnatu per una festa corporativa, dunque avete bisognu di memorizà uni pochi di esercizii è esaminà ogni ghjornu. Dopu questu, pudete andà in più cumplessu, cum'è un ponte o sputello.

Cumu fà Flexible - Einzezii

  1. Imboccate nantu à u so stomacu, i peri chjucu diluisce, armi addossu à picca, pressu i vostri còmulsi à u corpu. Toccu a testa di u pianu, inghjinirà inalzà l'aria è, in u stessu tempu, cumincià u muvimentu in altizza, appoghju nantu à e mani è caverne in a spine, a pelvis da u pianu ùn hè micca sfacciatu. Comu pianu pianu, in l'exhalazione, falendu à u pianu. Avete bisognu di ripetiri questu exercitu 4 volte. Quandu si rendenu, avete bisognu di pruvà à travaglià i musculi di u spinu, micca e mani.
  2. Standing, piedi à spadda à l'apartheit, piglià e nostre mani darrere a nostra sponda è ligami à u lock. Amendu à levantà, pruvatu di ùn dàchanu. Allora a calà i bassu i nostri mani, unclasp u lock, amassi u piuvitù è ripetì l'exercitu. In u cartulare, avete bisognu à fà 4-5 repitizioni.
  3. Posa à pusà nantu à u pavimentu, i peri recta. Aghju aghjalesi per i nostri cimi cù i nostri mani. Se a flessibilità permette, aghjurnà à i nostri debbiti cù i nostri mani è pruvà à affruntà a frunti cù i nostri ghjinochje. Un pocu restu è repite l'exercitu. In u cartulare, avete bisognu di 3-4 ripitenzii.
  4. Arrìzzati nantu à u pavone, cagiotti chjosi, mani longu u zuccu. Aghju aghjustà i nostri peri è a pelvis, aiutannusi cun noi. Dificulonu per un pezzu di secondu in u raffu nantu à i omopigliuli, diminuemu a piercingà, pruvatu di tuccallu in u paviu cù a so testa cù i so calzini. Ùn si tratta micca spuntate. Ci hè un incantu per quattru seconde in questa position è in pocu pressu. Esercitu hè ripetitu 3-5 virsioni.
  5. Fighjemu in i ghjinochje, i nostri pierri sò attravirsati, i nostri mani sò ferite dopu à e nostre back. Piglià i nostri ciuffi, pruvate per dàzzinu i nostri palme, cum'è in un signu di preghjudiziu. Rispiemu inzuccaratu è suviu, stamu in questa postu durante 30 seconde. Esercitu hè ripetitu 3-4 volte.
  6. Standing, avemu i so peri anch'elli più larga possibbili. Aggiudate nantu à a perna ghjusta, stinza a manu ghjustu à a perna uppusizione, appoghju nantu à u bravu mancu. A manu manca hè diretta. Stamu in questa postu durante 30 sicondi è cambiassi i nostri peri. Repetite u mondu sianu 4-6.
  7. Standing, aghju pututu i nostri mani nantu à a cintina, i peri. A pocu avanzu è avantamente. Cumu realizà l'exercitu 10 volte in e direzzione.
  8. Curnuttivi inseme, atticciate, pruvate à toccu u pianu finu à i pedi. S'ellu hè faciule postale, tandu pruvate di toccu u pianu cun l'à e mani di u eppuru è micca cù e ricchisce.

Tutti issi esercitazioni sò deve esse fatta lenta, pianu pianu, stinendu cum'è una bellezza sbuccia, quantu a fluria di quale emu accuminzatu a conversazione.