Chjesa di a Trasfigurazione (Stoccolma)


In a parti sittintriunali di Stoccolma , in una casa pocu ind'a, hè una cresia ortodoxa in onore di a Trasfigurazione di u Signore. U tempiu hè in a ghjuridizione di l'Exarchate di l'Europa uccidintali di u Patriarcatatu di Costantinopuli. Apica a cresia ortodoxa in Stoccolma hè micca troppu magnificente - hè un tempiu di casa, è pò esse distinga da una croce Ortodoxa sopra l'ingrata. Dopu à a risturazione, realizata in u 1999, a Chiesa di Trasfigurazione in Stoccolma hè ricunnisciuta com'è un monumentu architecturale è hè prutetta da l'statu. À a chjesa ci hè una scola di u domicile, in questa a lege di Diu è a lingua russa sò studienti.

Cumu hè statu u tèmpiu criatu?

I militanti principale in a storia di a Transfigurazione Chjesa sò dinò:

  1. Creazione. A primu Chiesa russa ortodossa in Svezja appareva più di 400 anni fà, dopu chì a pace Stolbovu hè firmata in u 1617. In a capitale sueca sempre hà parechji vendenti in Russia, assai anu un locu custanti in numeri di cummerciale, è u rè hà rigalatu à l'autorizazione per fà cerimonii di l'església "cummincii". Iniziatamente, sò stati abbinuti in u so «piani di u pricatu», situatu à a cità vechja. In u 1641 u tèmpiu "moved" à l'area di Sedermalm.
  2. Postwar anni. Duranti a guerra Russo-Svedese tutti i cuntatti trà i paesi fù intarratu. In u 1661, dopu à a firmata di u trattatu di paci, i mercaderi russo anu obtatu u dirittu di andaranu in Stoccolma è u dirittu di avè a so propria iglesia. In u 1670 una basa di a chjesa hè stata edificata, ma solu u focu in u 1694 hè stata distrutta.
  3. Un novu locu per a chiesa. In u 1700 una missa diplomatici ufficiale hè stata aperta in Stoccolma, dopu à quandu a seconda parrocchiale cristiana hè stata appiccicata - ghjustu in a casa di l'ammasciatore, u Principale Hilkov. A chiesa per i traduttori in quellu tempu hè stata situata in u territoriu di u Gostiny Dvor.
  4. Chjesa in u Palazzu. Durante a guaranzia sudu-russo sudue, i relazioni diplomatii sò interrotti, è erani restaurati solu in u 1721, chì purtò à u prossimu rvubadore di a iglesia russa. In u 1747, l'imbasciadore russu appellu à u re cù a dumanda à attribuisce un altru prantu per u tèmpiu perchè l'anciana era stata dilapidata, è a chiesa acquistò un novu indirizzu - era situatu in l'ala di l' Agljale di Estocolmo .
  5. Un edifiziu mudernu. In u 1768, una siraglia marchjava dopu a guerra fù mandatu in Svezzia. Alcune di l'oggetti di cultu mandati in Svezzia pò esse vistutu in l'església di a Transfigurazione è avà. U tèmpiu cambiò l'indirizzu qualchì volta. In l'edificazione induve hè oghje, a Transfiguration Church "moved" in 1906; in u 1907 a cresia cunsacrava nantu à a festa di Pasqua.
  6. Reconstruction. In u 1999, hè stata reconstituita, dopu à quale fù ricunnisciutu cum'è un monumentali architettonicu. Oghje a so securità hè sottu a prutezzione di u guvernu di Svezia.

Interni di a chjesa

A Chjesa di a Trasfigurazione di u Signore hè una mostra di una típica edizzioni di a casa russa. U tettu hè chjaru cù l'azur è l'oru, i mura sò imbruttati cù pitturi è pilastri.

Cumu à accede à a chjesa?

U tempiu pò esse acquistatu in autobus (à a strada di Surbrunnsgatan, 53) o à metro (à l'stazione Tekniska Högskolan o à a stazione Rådmansgatan). A cresia hè aperta ogni ghjornu, pò esse visitatu da 10:00 a 18:00. A Chjesa di a Trasfigurazione pò ancu ghjunghje à pezu da a Cattidrali di San Giorgio (sò solu un bloccu).